• Ik heb een story idee.

    Roxanne Lune Judd is een meisje dat een opdracht krijgt van haar school, het is een mailproject. Zij krijgt onderanderen 2 mensen toegewezen met wie ze moet maiilen. De jongens Seth Clearwater en Embry Call. Het begint met mailtjes over het project en algauw gaan ze verder op msn en besluiten ze elkaar ook ineens met de webcam te zien. Zelf als het project over is blijven ze doorgaan. Roxanne begint wat te voelen voor de jongens en als ze hun ontmoet weet ze zeker dat ze geluk heeft gehad met het mailproject. Maar Roxanne krijgt voor haar gevoel een klap in haar gezicht haar ouders verhuizen naar Italië Volterra ze blijft wel contact houden met de jongens maar ze ontmoet toch een andere jongen Alec.

    Oke dus ehm..

    Orgineel:
    Tips:
    Titels:
    Rollen:

    Orgineel: - Jaa, but ik zou het lezen als het juist zou zijn dat de jongens haar op een gegeven moment dwingen om haar bloottestellen en ze dan dreigen als ze het niet doet :')
    Tips: hierboven dus ^
    Titels: dontknow
    Rollen: dontknow.

    :'D


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    somers schreef:
    Orgineel: - Jaa, but ik zou het lezen als het juist zou zijn dat de jongens haar op een gegeven moment dwingen om haar bloottestellen en ze dan dreigen als ze het niet doet :')
    Tips: hierboven dus ^
    Titels: dontknow
    Rollen: dontknow.

    :'D
    Sorry wat beodel je met dat eerste? want ik snapt dat niet kun je dat even in een pb naar mij sturen enzo :$

    Orgineel: Very, like it...
    Tips: I miss the Cullens...
    Titels: Sorry, don't know
    Rollen: Hoe bedoel je?? Like names or characters???


    'Why shouldn't truth be stranger than fiction? Fiction, after all, has to make sense' - Mark Twain

    Orgineel: ja
    Tips: Ik mis Jasper:$
    Titels: The boy next door is not the boy I want. (ofzo ben slecht in titels)
    Rollen: nee, eerst gewoon kijken hoe het zonder rollen gaat.

    Zeggen als je bent begonnen?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 9:20 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Orgineel: Ja
    Tips: Nee hoor
    Titels: Probeer iets van email erin te verwerken, ofzo
    Rollen: Ja. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Orgineel: Ik vind het zeker wel een oregineel verhaal!
    Tips: Nope
    Titels: Behind the stars, between the boys
    Rollen: Eerst een paar hoofdstukjes zonder zou ik zeggen en als je er behoefte aan hebt kun je ze er altijd in proppen. Rollen die er vanaf het begin van het verhaal in zitten kun je later moeilijk lozen als je ze niks meer vind ;D

    Orgineel: Ja
    Tips: Nee
    Titels: ??
    Rollen: Ja, met mij (A)


    Nobody is perfect

    Orgineel:yep:Y)
    Tips:nope
    Titels:the forgotten love
    Rollen:geen idee
    (A)


    Shoganai i ne~

    Orgineel:Ja
    Tips:nope
    Titels:??????
    Rollen: nee


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    wo0w veel mensen hebben interesse ik denk ook dat ik er iemand van de Cullins in bij prop nog een goed idee of?
    En als jullie leuke tips hebben gewoon zeggen ik kan ze gebruiken

    Zeker origineel
    ik wil ook en rol!

    Ja
    Ehm geen tips ben leeg op het moment xD
    Ehm ..
    Ja ikke wil Jasperheid lol xD

    En begin maar (K)


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    iGoogle schreef:
    Zeker origineel
    ik wil ook en rol!
    Ligt eraan of ik een topic ga maken met rollen.
    En als ik een topic maak met rollen wie wil je dan van de cullens of wolfpack ofzow.
    (Het is niet zeker van de rollen)

    Orgineel: Ja! Seth <3
    Tips: Ik mis Edward =( Oh en misschien kunnen ze ook msn'en erbij? Dan kan je ook grappige plaatjes van emoticons doen, al is dat idee niet echt nodig xd
    Titels: You've Got A Mail (of zoiets, maar lijkt dat niet te veel op een filmtitel?)
    Rollen: Ik? (A)


    “Love is a contradiction.”

    FeelinAlive schreef:
    Orgineel: Ja! Seth <3
    Tips: Ik mis Edward =( Oh en misschien kunnen ze ook msn'en erbij? Dan kan je ook grappige plaatjes van emoticons doen, al is dat idee niet echt nodig xd
    Titels: You've Got A Mail (of zoiets, maar lijkt dat niet te veel op een filmtitel?)
    Rollen: Ik? (A)
    Wel een beetje rustig doen met rollen he xD
    maar ze gaan ook wel vaker msn hoor.