• Niet mijn idee, 'gejat' van persoon die het weer van een film had.

    Het verhaal
    Het verhaal gaat over een jongen (Adam) op school, hij is super populair maar ook een onwijs grote player. Hij wind ieder meisje dat ie wilt om zijn vinger en als ie ze niet meer hoeft laat ie ze keihard vallen. Op een dag komt er een nieuw meisje op school (Elif), ze wordt gewaarschuwd door haar nieuwe vriendinnen, ze kan beter uit die player zijn buurt blijven want zijzelf waren ook een slachtoffer geweest. Dan krijgt het nieuwe meisje een geniaal idee, omdat ze zelf ook al meerdere keren was laten vallen wist ze hoe pijn het deed lijkt het haar een goed idee om wraak te nemen. Samen met de vriendinnen verzinnen ze een plannetje, het nieuwe meisje zal de jongen inpakken en zorgen dat hij haar superleuk vind, wat haar nog gaat lukken ook en langzamerhand begint ze hem eigenlijk ook leuk te vinden.. Het plan zou zijn dat ze hem zou dumpen op het eindbal, koekje van eigen deeg, houdt ze zich aan het plan of is de leifde voor hem te sterk?

    Rollen
    Nieuwe meisje; Elif; door x7UP
    De player; Adam; Zorro
    Vriendinnen meisje; Lynn ; YourDemon
    Vrienden jongen; -; -
    Overige rollen; - ; -
    Have fun. 8D

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik drop hier later wel mijn persoontje xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Iemand die wil joinen? :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een nieuwe vriendin? n_n


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Whoeshja >xD Is goed (Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vriendinnen van het meisje xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Wow, wie ben jij? Weer een nieuwe RPG'er? xD Maar haha, maak maar ana hoor (';


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik ben Hester xD maar eh wat houd dat eigenlijk in??


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nieuwe RPG'er dus? (:
    Nou kijk, je maakt een of meerdere personages aan en laat die tot leven komen in het verhaal door gewoon te schrijven (:


    En lol, ik ga even een RPG tutorial maken voor mensen die geïnteresseerd zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hold me
    Naam: Lynn Saye Shaw
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Lynn heeft lang, donkerbruin haar met blauwe plukken erin. Ze wilt het eigenlijk nog langer laten groeien, maar voor het moment laat ze het maar even zo. De blauwe plukken verft ze soms wel eens andere kleuren, maar normaal zijn ze gewoon blauw. Haar ogen zijn goudbruin, en kunnen je erg doordringend aankijken. Lynn is erg bleek, en wordt ook niet bruin in de zomer. Ze is van normale lengte, en heeft op zich wel een goed figuur, al vindt ze dat zelf niet. De enige make-up die ze meestal draagt is mascara en af en toe wat lipgloss, verder eigenlijk niet. Ze heeft een kleine tattoo van een hart omkransd door rozen op haar heup, voor haar overleden broertje.
    Karaktereigenschappen: Beschermend, volhoudend, onhandig, eigenzinnig, medelijdend.
    Uitgebreid karakter: Lynn is zo iemand die voor iedereen door het vuur gaat, vriend of vijand, omdat ze het simpelweg niet kan aanzien als iemand pijn heeft. Vooral over haar broertjes en zusjes is ze erg beschermend. Lynn geeft niet zomaar op, en is ook zeer ambitieus, ze kan er niet tegen om te verliezen. Ze geeft ook niet zomaar toe dat ze ongelijk heeft.
    Met servies moet je haar niet vertrouwen. Hoe goed haar bedoelingen ook zijn, ze breekt altijd wel iets.
    Likes: Tekenen, schilderen, vogels, haar familie, vriendinnen
    Dislikes: Ongelijkhebben, verliezen, grote dieren, water
    Crush: x
    Status: Single en not interested nadat Adam haar hard dumpte, een halfjaar geleden. Al toont ze het niet, hij heeft haar flink gekwetst, en ze denkt niet dat ze klaar is voor een nieuwe relatie. Lynn is trouwens bi, en niet bang om dat te uiten, want ze is nou eenmaal zichzelf.
    Familie: Lynn heeft een grote familie, waar zij op haar ouders na de oudste van is. Ze heeft nog 3 broertjes - waarvan er 1 een jaar geleden gestorven is - en 2 zusjes.
    Woonsituatie: Ze woont samen met haar familie en 4 vogels - een tamme raaf, Noir, twee parkieten, Chip en Pip, en een papagaai, Mickey - in een flink huis in een buitenwijk.
    Extra: BOEM. Eh, Lynn wordt een vriendin van Elif.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:58 ]


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    hahaha, 'gastje simone', zal ik alvast naam geven? Aaawrh, even denken..
    Elif (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Okaaay, ik edit het even :3


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    -

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:15 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Weet je, ik 'heropen' deze :'D Dus, is er nog iemand die zou willen joinen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Uh, ja.
    Als er genoeg mensen komen _O_.
    Wat wil je er het liefst bijhebben?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Awrgh.. Die player :'D
    En als je mensen kent die willen joinen
    kan je ze vragen he ^-^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.