• Ik zag op het nieuws dat die ene directeur van dat verblijf waar die man zat vroeger ook een pedo was en die drie mannen die hij had aangenomen hem kenden ofsow.het is dus een hele pedo organisatie

    Ik vind het letterlijk ZIEK.
    want er zijn mensen in nederland die vinden dat sex met een 12 jarige of jonger normaal is en dat dan een hele organisatie.
    ik vind pedo's en kinderlokkers echt Niet normaal, die mensen mogen van mij 50 jaar krijgen...



    wat vind jij?


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    50 jaar? Levenslang. Weg met die zooi!

    Ik haaaaaaat dat soort mensen. Aan kleine kinderen zit is gewoon niet normaal, net zo min als iemand verkrachten. Ik vind het eigenlijk wel terrecht dat ze in de gevangenis door de rest van de gevangenen ook worden gehaat. Lekker voor ze.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Same!
    OF OF! Snijd langzaam en pijnlijk hun lullen af! _O_

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 19:08 ]

    Pedofilie is net als dierenmishandeling: die kinderen zijn machteloos en de mannen zelf genieten ervan.


    Life is hard and then we die

    Ik vind dat ze die mannen moeten castreren ofzo, dan kunnen ze er ook niet meer van genieten als ze nog eens zoiets vreselijks willen doen!
    Je verziekt er een heel opbloeiend leven mee!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    was het in a'dam dat want dat is ook gebeurt tegenover mijn tramhalte ik vond het echt zoo erg. Het is gewoon als ik op de tramhalte sta, had ik uitzicht naar binnen van dat verblijf. echt ziek ;_;


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Mapangarapin schreef:
    Ik vind dat ze die mannen moeten castreren ofzo, dan kunnen ze er ook niet meer van genieten als ze nog eens zoiets vreselijks willen doen!
    Je verziekt er een heel opbloeiend leven mee!


    Castreren is best slim.


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    Er bestaat/bestond zelfs een Pedopartij.

    Ik kan niet geloven dat mensen dit zieke gedrag daadwerkelijk de rest van de maatschappij in willen praten.


    No growth of the heart is ever a waste

    PEDOPARTIJ? O.O
    My god...o.O


    Perfect girls aren't real and real girls aren't perfect.

    Ik loop zelf stage op een kinderdagverblijf en ik word gewoon misselijk van zulk nieuws. Walgelijk! Moet er niet aan denken dat dit bij mijn kinderen op stage zou gebeuren .. :|


    -

    GADVERDAMME! Schandalig, werkelijk waar schandalig! Kan er geen goed woord over kwijt, verschrikkelijk zulke mensen...nee monsters!


    *~* Proud Luxury *~*

    3D schreef:
    50 jaar? Levenslang. Weg met die zooi!

    Ik haaaaaaat dat soort mensen. Aan kleine kinderen zit is gewoon niet normaal, net zo min als iemand verkrachten. Ik vind het eigenlijk wel terrecht dat ze in de gevangenis door de rest van de gevangenen ook worden gehaat. Lekker voor ze.

    Wat zeg je! Doodstraf :Y) Oke gaat gaat dan tever (cat) Though dat ik het wel met je eens ben.

    Kogel door hun kop heen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    1988 schreef:
    Wat zeg je! Doodstraf :Y) Oke gaat gaat dan tever (cat) Though dat ik het wel met je eens ben.

    Ik vind dat de doodstraf absoluut niet te ver gaat. Maar het was toch afgelast in Nederland, de doodstraf? Jammer, van mij mogen ze die met alle liefde weer invoeren.


    *~* Proud Luxury *~*

    Spain schreef:
    Kogel door hun kop heen.

    Nee! Dat is niet erg genoeg, dan zijn ze er direct vanaf.
    Met een bot mesje laten castreren.


    Love? No. I prefer cats.

    Twiddicted schreef:
    (...)
    Nee! Dat is niet erg genoeg, dan zijn ze er direct vanaf.
    Met een bot mesje laten castreren.


    Ja, dat is een goed idee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.