• The Ghosts of Kennedy High School



    • Het verhaal



    Kennedy High School. Een normale Amerikaanse High school in Asheville, North Carolina. Sommige leerlingen zijn hier in Asheville geboren, sommige niet. Het is een school die bekent staat om de vreemde dingen die eens in de zoveel jaren gebeuren. Goede dingen, maar dingen die echter onverklaarbaar zijn.
    Vorig schooljaar was er een groepje Juniors, waaronder zich een aantal koppels bevonden. Helaas zijn de koppels uit elkaar gerukt door een hartverscheurend ongeluk waarbij geen overlevenden waren. Nu is iedereen een jaar verder, en de groep is langzaam uit elkaar aan het vallen. Terwijl sommige al over hun verdriet heen lijken te zijn, zijn sommige nog iedere dag met hun overleden soulmate bezig.
    Op een nacht hebben alle achtergebleven vrienden een vreemde droom, waarin ze hun soulmate weer terug zien. De dag erop staat iedereen perplex als ze op school een voor een allemaal hun soulmate tegen komen, in levende lijve. Hoewel de overledenen als ze van het schoolterrein af zijn onzichtbare geesten zijn (die alleen gezien kunnen worden door de levende van de vriendengroep), zijn ze op het schoolterrein echte mensen van vlees en bloed. Daar is het net of het ongeluk nooit is gebeurd, en buiten de vriendengroep lijkt iedereen vergeten te zijn dat ze dood zijn. Maar er is in het jaar veel veranderd; er zijn nieuwe relaties ontstaan, soms uit onverwachte hoek. Maar wat als ze de kans kregen om hun lief terug te krijgen? Alles wat ze maar hoeven te doen is geloven in de ware liefde, maar wat is dat nou precies?






    • Kennedy High



    Kennedy High is een school gelegen in Asheville, North Carolina. De school is vooral bekend om zijn honkbalteam, een reden voor veel jonge mannen om naar deze school te gaan om top niveau honkbal te spelen. De meisjes kunnen zich inschrijven voor de cheerleaders. De activiteiten zijn niet verplicht, maar je zult zelden leerlingen zien die niet meedoen aan deze activiteiten. De kleuren van Kennedy High zijn Royalblue en Golden Yellow. Beide teams worden "the Crusaders" genoemd (honkbal, cheerleading en mensen zonder club staan centraal in deze RPG).

    • Het honkbalteam



    — Pitchers (3)
    — First baseman x Arizzo
    — Second baseman
    — Third baseman
    — Shortstop
    — Left field
    — Center field
    — Right field
    — Designated hitter


    • Rollen


    [Naam - Username - Ghost/Mens - Pagina]
    Mannen
    — TBA x Arizzo x Mens x TBA
    — TBA x Kepler x Mens x TBA

    Vrouwen



    Regels

    — Er zijn geen perfecte personages.
    — Ook hier gelden de Quizlet huisregels.
    — Het woordenaantal is makkelijk haalbaar.
    — Nieuwe topics worden alleen door mij geopend.
    — Hou de man/vrouw ratio een beetje in balans.
    — Maximaal drie karakters, waarvan minstens één man.
    — Beperk je tot je eigen rol, tenzij je toestemming hebt van de ander.

    Invullijstje

    — Naam
    — Leeftijd ( 17 - 18 jaar)
    — Innerlijk
    — Uiterlijk
    — Relaties
    — Geschiedenis
    — Extra

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 0:01 ]


    This ain't no place for no better man.

    Graag een jongen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    Graag een jongen ^^


    Je staat er bij!


    This ain't no place for no better man.

    Arizzo schreef:
    (...)

    Je staat er bij!


    Oh ja, mens trouwens c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kepler schreef:
    (...)

    Oh ja, mens trouwens c:


    Hehe, is goed ^^


    This ain't no place for no better man.

    Mag ik een meisje? c:


    El Diablo.

    Mag ik... hm, even denken. Een ghost meisje? c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Is allemaal prima! Ik zet jullie er morgen bij. C:


    This ain't no place for no better man.

    Zou ik een menselijk meisje mogen? c:
    Die ook cheerleader is?

    [ bericht aangepast op 12 maart 2017 - 13:04 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Mag ik een meisje? (mens/cheerleader)


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Mag ik een ghost meisje en een menselijk meisje?


    There is something haunting in the light of the moon; it has all the dispassionateness of a disembodied soul.

    Mag ik een meisje? (chearleader/mens)


    Michael Jackson <3

    Zal ik het gewoon weer even omhoog schoppen ik wil wel een van de geesten meisjes ^^
    Als dat mag fcourse ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een mens meisje?

    Ik wil niet gaan lopen zeiken, maar dit is echt gewoon precies hetzelfde concept als mijn RPG "Cotton Candy Hearts"... :/ Het enige verschil is dat het hier geesten zijn en bij mij Imaginary Friends.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.