• Mijn moeder... Daarnet zaten we aan tafel begint mijn jongere broer te roepen en te schoppen en ik had hoofd pijn. Zeg ik stop ermee en ie luisterde niet dus schopte ik hem terug. Hij deed alsof het kei veel pijn deed, werd men moeder kwaad op mij. Nu stookt ze me broers en zus op tegen mij... Door te zeggen; niet naar haar luisteren en doe alsof ze niet bestaat, .. & dan zegt ze tegen me : je zus is veel beter dan jou, jij luistert nooit naar mij...
    Zelfs mijn pa gelooft haar, echt éh, ik ben dat zo beu eeh, ze luisteren nooit naar me ...


    'Sorry moest dit even kwijt'

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 17:16 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    wat stom! dat kan je moeder toch niet doen srry hoor maar dat is een beetje asso van haar nogmaals srry weel suc6


    You can't not look cool with a crossbow.

    Waat?
    Je moeder probeert je te verstoten ofzo?
    Dit is echt niet normaal hoor!


    Food.

    Met alle respect, maar wat een kutmoeder.


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    Met alle respect, maar wat een kutmoeder.


    --

    ik denk dat je eens met haar moet praten :/ rare moeder heb jij


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Doet je moeder vaker dit soort dingen?
    Ik zou in ieder geval (zoals de rest al gezegd heeft): een gesprek met je moeder aangaan (onder vier ogen).

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 17:30 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hestia schreef:
    ik denk dat je eens met haar moet praten :/ rare moeder heb jij


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik ken dat, dat komt omdat hij de jongste is.
    Bij mij thuis weten ze nu dat hij het altijd allemaal gespeeld heeft, ik krijg van hem nog wel overal de schuld van, maar mijn ouders geloven mij.
    Ik kom ook geloofwaardiger over. Maar die drama's duurden altijd zolang dat ze zijn gaan beseffen dat het probleem niet bij mij lag.

    Het komt nog wel een keer goed.
    Je kan ook altijd een verhelderend gesprek hebben met je ouders. Doe dat dan als er even geen spanning is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Successful schreef:
    Met alle respect, maar wat een kutmoeder.


    (Be)lieve in (you)rself

    Dat is geen normaal gedrag van die moeder, die broertjes en zus tegen jou opstoken! Ga met haar en je vader erbij praten en leg ze uit dat je dit niet leuk vindt.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Successful schreef:
    Met alle respect, maar wat een kutmoeder.


    My heart is yours and so am I

    Dat is wel een beetje raar van je moeder, maar misschien probeert ze de vrede zo te bewaren. Dat is dan wel op jou kosten. Probeer eens met haar en/of je vader erover te praten, en leg uit wat jij hiervan vindt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dat is wel een beetje raar van je moeder, maar misschien probeert ze de vrede zo te bewaren. Dat is dan wel op jou kosten. Probeer eens met haar en/of je vader erover te praten, en leg uit wat jij hiervan vindt.

    Ze zegt steeds; Jij bent de oudste en jij moet een voorbeeld voor hen zijn... Ze luisteren toch nooit als ik iets vertel hoor.. Ze hebben altijd een antwoord klaar, naja


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    als mijn broertje toneelspeelde deed ik dat ook^^
    &
    hij was er slechter in dan mij dus ik won^^
    (ikbengemeen)

    BTW,
    niet normaal hoe je moeder doet!
    heb het er eens apart met je vader over, zodat die er met haar over kan praten en daarna alleen met haar ..

    Sterkte O:


    Me so good.