• Ik had misschien iets leuks in me hoofd
    (kwam in me op toen ik op de trap liep naar huis -woon in flat-)
    Zou het niet leuk zijn als je ook foto's als achtergrond kan nemen bij het middelste gedeelte (weet ff niet hoe het heet)
    BIJV als je storie over Tom Kaulitz gaat dat je een foto van Tom Kaulitz op de achtergrond kan nemen

    Dazzled schreef:
    Het zou beter zijn als je een foto als achtergrond kan nemen bij de twee buitenste randen anders kan je de tekst niet meer zo goed lezen. ;x


    (dit is idd leuker en handiger)

    xx

    [ bericht aangepast op 30 dec 2009 - 19:29 ]


    Don't stop believing, and you will be happy

    volgens mij was er al zo'n suggestie.


    Cowards die many times before their deaths.

    Het zou beter zijn als je een foto als achtergrond kan nemen bij de twee buitenste randen anders kan je de tekst niet meer zo goed lezen. ;x

    Dazzled schreef:
    Het zou beter zijn als je een foto als achtergrond kan nemen bij de twee buitenste randen anders kan je de tekst niet meer zo goed lezen. ;x


    zet je ding er gelijk bij ;)

    xx


    Don't stop believing, and you will be happy

    Ja, dan zou je het minder goed kunnen lezen. Misschien kun je hem heel licht transparant maken? Maar ik weet niet hoe moeilijk het is die mogelijkheid er ook op te zetten... >_<


    Als je maar een ananas hebt..

    Nee, ik denk dat het dan veel te rommelig wordt. En of het haalbaar is aan de zijkanten??

    UNCOMMON schreef:
    Nee, ik denk dat het dan veel te rommelig wordt. En of het haalbaar is aan de zijkanten??

    Ja, dat lijkt me ook niet zo'n goed idee. Dan zitten de menu's er toch ook voor? Of hebben jullie het over andere zijkanten? :3


    Als je maar een ananas hebt..

    UNCOMMON schreef:
    Nee, ik denk dat het dan veel te rommelig wordt. En of het haalbaar is aan de zijkanten??


    en ik denk ook dat je je minder goed kan concentreren op de tekst en dat Q daardoor misschien overbelast raakt ofzo?


    Hope goes lost but never dies.

    Idiotique schreef:
    volgens mij was er al zo'n suggestie.

    En die was toen afgewezen.


    everything you imagined, and more...

    dat was niet haalbaar fz + Q zou dan teveel op hyves gaan lijken fz?


    We can only learn to love by loving.