• Ja ja, eindelijk is het dan zover, Marleen en ik mogen eindelijk onze wedstrijd starten!

    Even alles duidelijk op een rijtje!

    - Wij zoeken géén jury.
    - wij geven de opdrachten.
    - Per ronde gaan er 2 mensen uit, dit totdat er 2 over zijn, die doen een finaleopdracht.
    - Prijzen; 2x spotlight naar keus, een week lang reclame op ons profiel.
    - Als er namen veranderen, dit even doorgeven!

    Veel liefs, Marleen en Juneau.


    Opdracht 1.
    Schrijf een verhaal over hetgeen wat je het meest gekwetst heeft. Schrijf in AN en gebruik vooral geen emoticons. Een andere eis is dat het verhaal 1500 - 2000 woorden is. Jullie hebben voor deze opdracht tot 21 november. Uitstel is mogelijk, maar dan zul je een verdomd goede reden moeten hebben.



    Manier van jureren.
    Marleen en ik jureren apart. Wij beoordelen op de volgende punten; originaliteit, schrijfstijl/wijze, spelling en woordenschat. Jullie krijgen voor ieder onderdeel een apart cijfer, waarvan op het eind het gemiddelde genomen wordt. De twee gemiddelden van Marleen en mij worden bij elkaar opgeteld, en door twee gedeeld. Hier krijgen jullie een persoonlijk cijfer, tevens je eindoordeel. Voor je cijfer per onderdeel kun je na je beoordeling een PB sturen.




    2. Hanoena Opdracht 1.
    3. Junns Opdracht 1. Opdracht 2.
    6. Pluisjj Opdracht 1.
    11. Amused Opdracht 1.
    13. Pchu Opdracht1. Opdracht 2.
    16. BadObsession. Opdracht 1. Opdracht 2.
    18. Whipple Opdracht 1.
    19. Power Opdracht 1.
    20. Sprinkles Opdracht 1.
    21. LoveLithium Opdracht 1.




    Opdracht 2.
    Voor deze opdracht gaan jullie schrijven wat je droom is. Hoe jij je in de toekomst ziet, of wat jij nog wilt worden/doen voordat je sterft. NIET je droom die je in je slaap hebt. Laat het wél een verhaal worden, en niet een lévensbeschrijving. Deze opdracht bestaat uit minimaal 600 en maximaal 1000 woorden. Overigens letten we vooral op de kritiekpunten van opdracht 1, doe er wat mee dus! :Y) Voor deze opdracht zetten we de deadline op 3 december. Voor uitstel moet je nog steeds een geweldige reden hebben, en jullie weten, niet op tijd? Lig je er gelijk uit.
    Succes!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 11:26 ]

    Oké, omdat je zo aandrong doe ik ook mee (A).
    Weet alleen nog niet echt wat mijn onderwerp gaat zijn, maar ik kom er nog wel op hoor ! <3

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 19:39 ]


    You promised me a reason to live, but only gave me a thousand to die.

    Ik voeg jullie beide toe, mijn foutje, dus nu hebben we 21 deelnemers.

    Over het inleveren;


    Je mag een nieuwe story maken en de link naar ons sturen. Als het onderwerp te zwaar is, mag je het verhaal ook gewoon naar mij sturen. (:



    Liefs.

    &Moet je dat verhaal opslaan als story?

    Ja. (:

    Ik heb mijn username veranderd. Dus Clums wordt Pancakez :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Aangepast! En ik ben zó trots op sommigen dat ze nu al iets hebben ingeleverd! <3

    Juneau schreef:
    Aangepast! En ik ben zó trots op sommigen dat ze nu al iets hebben ingeleverd! <3

    krijgen wij de verhalen ook te lezen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik heb ze er zojuist neergezet! (:

    mijn opdracht staat bij die van pancakez xd

    xo.


    Beautiful Dangerous.

    Alles is weer bijgewerkt! En nogmaals, je moet echt een ontzettend goede reden hebben om uitstel te krijgen.

    De link van Hanoena werkt niet.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    De link van Hanoena werkt niet.


    same for me...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Is al weer in orde, ik was er nog mee bezig. (:

    ik zag net dat het al 19 november is dus ik dacht laat ik ook maar eens wat inleveren

    klikbaar!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ben al op de helft, lever hem waarschijnlijk vanavond in (:
    Mag ik met mijn andere account meedoen? Ik zit bijna nooit meer op Jaybee maar veel meer op Pchu.


    Jaybee dude (: