• Ja ja, eindelijk is het dan zover, Marleen en ik mogen eindelijk onze wedstrijd starten!

    Even alles duidelijk op een rijtje!

    - Wij zoeken géén jury.
    - wij geven de opdrachten.
    - Per ronde gaan er 2 mensen uit, dit totdat er 2 over zijn, die doen een finaleopdracht.
    - Prijzen; 2x spotlight naar keus, een week lang reclame op ons profiel.
    - Als er namen veranderen, dit even doorgeven!

    Veel liefs, Marleen en Juneau.


    Opdracht 1.
    Schrijf een verhaal over hetgeen wat je het meest gekwetst heeft. Schrijf in AN en gebruik vooral geen emoticons. Een andere eis is dat het verhaal 1500 - 2000 woorden is. Jullie hebben voor deze opdracht tot 21 november. Uitstel is mogelijk, maar dan zul je een verdomd goede reden moeten hebben.



    Manier van jureren.
    Marleen en ik jureren apart. Wij beoordelen op de volgende punten; originaliteit, schrijfstijl/wijze, spelling en woordenschat. Jullie krijgen voor ieder onderdeel een apart cijfer, waarvan op het eind het gemiddelde genomen wordt. De twee gemiddelden van Marleen en mij worden bij elkaar opgeteld, en door twee gedeeld. Hier krijgen jullie een persoonlijk cijfer, tevens je eindoordeel. Voor je cijfer per onderdeel kun je na je beoordeling een PB sturen.




    2. Hanoena Opdracht 1.
    3. Junns Opdracht 1. Opdracht 2.
    6. Pluisjj Opdracht 1.
    11. Amused Opdracht 1.
    13. Pchu Opdracht1. Opdracht 2.
    16. BadObsession. Opdracht 1. Opdracht 2.
    18. Whipple Opdracht 1.
    19. Power Opdracht 1.
    20. Sprinkles Opdracht 1.
    21. LoveLithium Opdracht 1.




    Opdracht 2.
    Voor deze opdracht gaan jullie schrijven wat je droom is. Hoe jij je in de toekomst ziet, of wat jij nog wilt worden/doen voordat je sterft. NIET je droom die je in je slaap hebt. Laat het wél een verhaal worden, en niet een lévensbeschrijving. Deze opdracht bestaat uit minimaal 600 en maximaal 1000 woorden. Overigens letten we vooral op de kritiekpunten van opdracht 1, doe er wat mee dus! :Y) Voor deze opdracht zetten we de deadline op 3 december. Voor uitstel moet je nog steeds een geweldige reden hebben, en jullie weten, niet op tijd? Lig je er gelijk uit.
    Succes!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 11:26 ]

    jammer... Ik wil wel meedoen maar ik doe al mee met een gedichten-wedstrijd. Volgende keer beter.

    EDIT:als je geen 20 mensen kan vinden mag je mij er wel bijzetten.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 19:03 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik wil meedoen ;DD
    Ik doe niet mee aan een andere wedstrijd. (:

    xo,

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 17:22 ]


    Beautiful Dangerous.

    Weetje [a'] als je mensen te kort kom [wat dus eigenlijk best onmogelijk is met schrijf wedstrijden..] mag je mij er wel bij zetten =D [wel ff zeggen tegen mij als je dat gedaan heb =P..
    Aangezien ik al aan een schrijf wedstrijd mee doe..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Count me in :9~
    Edit: Ships. Ik doe al mee aan een andere wedstrijd. Sorry

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 19:33 ]


    One, two, three. One, two, three.

    Sorry mensen, we willen echt anderen eens een kans geven nu. Het geldt voor alle wedstrijden waarbij je creatief moet zijn. Als er écht niet genoeg deelname is, zullen we jullie een PB sturen! (:

    Ik wil het wel proberen :]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Je staat erbij! (:

    Ikdoemee^^

    Ook jij wordt erbij gezet! We raken steeds voller! =D

    Ik wil erbij (flower)


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    ik snap het niet.. hoe kan je nu een schrijfwedstrijd doen als je geen opdrachten geeft?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    ik snap het niet.. hoe kan je nu een schrijfwedstrijd doen als je geen opdrachten geeft?


    sie komen vanzelf wel :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik doe mee!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dan wil ik wel meedoen, ik ben uit de vorige schrijfwedstrijd wegens tijdgebrek.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Er komen heus opdrachten, maar pas als de 20 mensen bekend zijn. :)