• Naah, ik ben echt pissed.Ik zit namelijk de hele tijd te denken dat breaking dawn deze december uitkomt. Zegt iemand tegen mij: 'Je weet toch wel dat hij pas volgend jaar pas uit komt.'

    -.-



    ~dit topic was uit 2010.
    ik weet wel -nu- wel dat hij in 2011 uitkomt :3

    [ bericht aangepast op 16 jan 2011 - 15:08 ]


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Deze december? Dan had je er denk ik al wel meer dingen over gehoord. Wat je vriendin zegt klopt namelijk, want deel 1 van BD komt in 2011, en deel 2 van BD in 2012. (:


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    hahahhahahahhaahahahahahaha xD



    ik wil naar breaking down_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Giants schreef:
    Deze december? Dan had je er denk ik al wel meer dingen over gehoord. Wat je vriendin zegt klopt namelijk, want deel 1 van BD komt in 2011, en deel 2 van BD in 2012. (:

    ja ik weet het nu. ik had me even vergist en dacht dat hij tegelijkertijd met hp7 zou komen. (aa')


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    ahahaha, sliiiimm :Y)


    we were always meant to say goodbye.

    BlackWisdom schreef:
    (...)
    ja ik weet het nu. ik had me even vergist en dacht dat hij tegelijkertijd met hp7 zou komen. (aa')

    Dat zou heel raar zijn aangezien ze de harry potter film hadden verplaatst toen twilight uit kwam ivm met bezoekers.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Giants schreef:
    Deze december? Dan had je er denk ik al wel meer dingen over gehoord. Wat je vriendin zegt klopt namelijk, want deel 1 van BD komt in 2011, en deel 2 van BD in 2012. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Giants schreef:
    Deze december? Dan had je er denk ik al wel meer dingen over gehoord. Wat je vriendin zegt klopt namelijk, want deel 1 van BD komt in 2011, en deel 2 van BD in 2012. (:

    Ja, maar ik vind het echt zó stom dat ze het in twee delen doen, moet ik nog een keertje wachten (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)
    Ja, maar ik vind het echt zó stom dat ze het in twee delen doen, moet ik nog een keertje wachten (cat)



    Bekijk het zo: Nu heb je 2 keer zoveel fun:) En 2 keer zoveel filmuren dan als ze het in 1 keer doen:)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Deel 1 komt in november 2011
    en deel 2 komt denkik ook in november 2012
    :]


    They fell in love, didn't they?

    snuggle schreef:
    Deel 1 komt in november 2011
    en deel 2 komt denkik ook in november 2012
    :]

    ja, ergens wist ik het wel.
    maar ik zou het zo graag deze december hebben gehad :(


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    16 of 18 November 2011 kwam deel 1 uit. :'DD

    Ze zijn pas sinds 5november begonnen met die huwelijksreis dingen van Bella en Edward :'DD -er zijn filmpjes van op de set op YouTube :'D-

    2e zeggen de meeste wat anders x'D De ene zegt tegen mij Juni 2012 andere November 2012.

    Oh wat wel van Twilight Saga in December uitkomt is de Eclipse dvd ;'DD (3/12 <3)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Apparition schreef:
    16 of 18 November 2011 kwam deel 1 uit. :'DD

    Ze zijn pas sinds 5november begonnen met die huwelijksreis dingen van Bella en Edward :'DD -er zijn filmpjes van op de set op YouTube :'D-

    2e zeggen de meeste wat anders x'D De ene zegt tegen mij Juni 2012 andere November 2012.

    Oh wat wel van Twilight Saga in December uitkomt is de Eclipse dvd ;'DD (3/12 <3)

    door die dvd was ik verward denk ik (:


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    snuggle schreef:
    Deel 1 komt in november 2011
    en deel 2 komt denkik ook in november 2012
    :]


    Raar dat het nog zolang duurt? Twilight, New Moon en Eclipse kwamen echt superdicht na elkaar uit:O


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Anniekxx schreef:
    (...)

    Raar dat het nog zolang duurt? Twilight, New Moon en Eclipse kwamen echt superdicht na elkaar uit:O


    Daar zat ook bijna een jaar tussen hoor


    "Ignite, my love. Ignite."

    18 november 2011 zou het eerste deel uitkomen.
    De andere een jaar later.


    Food.