• Nou kijk. Er is dus een jongen die ik leuk vind, maar hij heeft een vriendin, is té leuk, is muzikant en daarnaast bijna achttien. En in de pauze zit ik stiekem (maar erg opvallend) naar hem te staren. nou, er zit dus nog een heel verhaal achter, maar dat is te veel om te vertellen. Het is dus zeg maar dit:
    Ik wil NIET verliefd op hem worden, dat mag niet van mezelf, want dan ga ik mezelf alleen maar meer pijn doen. Dus ik kwam hem tegen bij de kluisjes. Ik liep net de kluisjesruimte binnen, en hij liep in de tegenovergestelde richting. En toen ik opkeek, dacht ik: oshitokut, ben ik snel naar mijn kluisje gelopen en heb ik mezelf vervloekt, en een aantal kluisjes verbouwd xD.
    Toen, in de tweede pauze deed ik vrij onhandig en haalde ik een blikje cola uit de automaat. Ik ging op het trapje naast het podium zitten, met mijn gezicht naar de rest van de aula toe, dus ook naar hem. En toen kwam het. Ik opende het blikje, en bam, allemaal spetters in mijn gezicht en over mijn shirt. Daarna zet ik het blikje even neer, en als ik het weer wil oppakken stoot ik 'm om en gaat het allemaal over de trap. En ik pak m op, en dan schuimt het er allemaal uit.
    Dus allemaal recht voor hem.
    Best wel zielig.

    Nou, dat was mijn gezeur. Om dit topic nuttig te houden: zijn jullie onhandig?

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 17:48 ]


    make cake, not war

    Joa, laatst gooide ik m'n glas ijsthee om.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Okay, that's embarrassing. _O_
    Nou, ik ben wel onhandig, maar niet met jongens. Laat ik het zo zeggen (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Liefde houdt je niet tegen. Dat weet ik uit ervaring.

    En nee, ik hem zoiets nog nooit gehad xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Auch, ik kan me voorstellen dat je daar niet heel vrolijk van wordt, nee.

    Ik ben ook wel onhandig, ja. Sta ik bij een kluisje, zie ik iemand waar ik heen wil lopen en struikel ik over mijn eigen tas waardoor ik tegen een ander aanknal die mijn valbreker mag spelen. Tsja XD

    Haha dat is gewoon grappig :'D
    Ik ben opzich onhandig ja


    -

    Ik liep laatst tegen de muur :Y)
    & vandaag tegen de bank en is mijn scheen helemaal blauw ^^


    We're hiding behind skin that's too tough

    En toch had ik perfect zicht (nerd)


    make cake, not war

    Ik ben ook echt vreselijk onhandig, ik lach mezelf altijd uit als ik iets lomps doet 8D Ik ben altijd degene die het hardst lacht, haha. Ik pleur namelijk elke dag wel 1 keer van de trap op school (die dingen zijn ook gewoon facking scheef) en dan lig ik helemaal in een scheur om mezelf. Ik zou zeggen, lach er alleen maar om! Dan hebben hun geen reden om je uit te lachen want je lacht jezelf al uit (:

    hmm ik ben ook best onhandig hoor xD
    Een keer vond ik een jongen van me werk erg leuk ik dus ik heb een koffie voor mezelf gepakt (Ik werk in een restaurant) Plots liepen we tegen elkaar op en die koffie helemaal over hem heen xD Ik zo ooh het spijt me echt heel erg.. Maar achter af moesten we allebei echt keihard lachen de gaste staarde ons wel raar aanxD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik ben het meest onhandige persoon op aarde. :']


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik ga regelmatig midden in de aula op mijn bek. (:

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 21:11 ]


    Never wait for perfection, just make it.

    ik ben erg onhandig, maar vallen doe ik bijvoorbeeld nooit (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    ik ben erg onhandig, maar vallen doe ik bijvoorbeeld nooit (cat)

    Ja, dat heb ik dus ook.
    Struikelen wel, maar ik heb het nu echt nooit dat ik echt helemaal val.


    effort never betrays you

    Jaa vooral als het om liefde gaat :Y)


    dream, dare, fly!

    O, en dan nog iets. Ik volg hem, hij volgt mij op twitter. Ik zat vanmiddag, na het colaincident met mijn hoofd op mijn knieën te slaan, zo van 'moet.mezelf.pijnigen." en nu tweette hij gisteravond:

    @mijntwitter Het maakt niet uit dat je je cola omstoot toch =3 je hoeft niet je hoofd in je knieën te stoppen hoor =)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2010 - 9:41 ]


    make cake, not war