• Ik at net met mn stiefzus en mn zusje pizza. Mn vader en mn stiefmoeder waren net weg gegaan want die moesten ergens heen ofzo. Dus ik zat tegenover de oven aan tafel, dat ik de oven zegmaar kon zien. Mijn zusje zat tegenover me en mn stiefzus daarnaast. Toen ineens knapte het glas van die oven eruit O.O Ik zat echt naar die oven te kijken en ineens PATS! O.O Man ik kreeg een doodschrik! O.O

    Wtf o.O Hoe kan dat in godsnaam gebeuren?


    You try so hard not trying to try so hard.

    SylviaScenic schreef:
    Wtf o.O Hoe kan dat in godsnaam gebeuren?


    They fell in love, didn't they?

    Hahaha omg. Ik zou me doodschrikken man...


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    SylviaScenic schreef:
    Wtf o.O Hoe kan dat in godsnaam gebeuren?

    idunno ;o We hebben meteen mn vader weer opgebeld dat ie terug moest komen.

    Wow, eng. Is iedereen ongedeerd? Ö


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dat hebben wij ook een x gehad, ik schrok me ook dood!
    Toen mijn vader hem daarna open deed kwamen er echt serieus 1000 stukjes glas uit, dus pas op man! Ö

    oh grapje wacht xd wij hadden het binnenste glas dat was geknapt >.<

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 19:04 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Misschien concentreerde je jezelf te hard op die oven dat je geweten het heeft opengeknapt? Sommigen mensen kunnen dat.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Square schreef:
    Wow, eng. Is iedereen ongedeerd? Ö

    Jup, mn zusje begon alleen te gillen en is weggerend, mn stiefzus zat alleen te kijken van; WTF?! <-- Zo keek ik ook O.O

    NinaNOISE schreef:
    dat hebben wij ook een x gehad, ik schrok me ook dood!
    Toen mijn vader hem daarna open deed kwamen er echt serieus 1000 stukjes glas uit, dus pas op man! Ö

    Ja precies, toen hij terugkwam deed ie em ook open, en serieus, er kwam écht veel glas uit!

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Jup, mn zusje begon alleen te gillen en is weggerend, mn stiefzus zat alleen te kijken van; WTF?! <-- Zo keek ik ook O.O

    Gelukkig (: Je wilt niet opgespiest worden door een stuk rondvliegend glas Ö


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Frankenstein schreef:
    (...)
    Ja precies, toen hij terugkwam deed ie em ook open, en serieus, er kwam écht veel glas uit!


    Wat zei hij van het hele gebeuren? D:


    You try so hard not trying to try so hard.

    WTF ik zou echt dood strikken....gelukkig heb ik allen eeen magmetron met ingebouwden oven (die echt klein is) 0.0


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    SylviaScenic schreef:
    (...)

    Wat zei hij van het hele gebeuren? D:

    Hij zei neit zo veel. hij was ook meer van; WTF? Want toen hij weg ging was er nog niks en dat was een kwartier daarvoor ;o

    Dat is eng... Horrorachtig (cat)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    xjustxmyself schreef:
    Dat is eng... Horrorachtig (cat)

    Agree.