• Ik voel me helemaal niet goed.
    Ik heb het idee dat ik mega buiten de groep val.
    Vorig jaar is de splitsing havo en vwo, of een 2e jaar brugklas gemaakt, en ik ben in vwo gekomen. Mijn beste vriendin is naar de 2e brugklas gegaan en mijn andere 2 beste vriendinnen, naar een andere vwo klas.
    Ik ben in een klas gekomen, waar ik maar 1 iemand uit mijn oude klas ken, terwijl we 3 vwo klassen hebben en er 14 van de oude klas naar vwo zijn gegaan!
    In mijn klas bij de meiden zitten alleen maar popi mensen, en zo ben ik totaal niet. Ik hou wel van een geintje maar ik ben niet iemand die heel de dag alleen maar hypert.
    Ik kan het goed vinden met een aantal jongens, maar als ik tijdens de lessen de meiden met elkaar zie lol maken, of tijdens opvanguren, wens ik dat ik een andere klas had... Toen ik bij de jongens zat, keken ze me aan alsof ik een lelijk, vies iemand was, en toen ik vast begon aan mijn hw helemaal. ( zo hoef ik thuis minder te doen) Ze zeiden niets, maar het deed pijn.
    Ik voel me er niet goed bij, en mijn beste vriendinnen zie ik alleen nog in de pauzes...

    wat nu? Ik heb geen zin om mezelf te veranderen.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Vragen of je naar een ander vwo klas kan?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dat had ik vorig jaar ook,ik vond het juist fijn.
    Je kan 2 dingen doen: of proberen vrienden te maken of het zo laten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ga naar je mentor/decaan wie dan ook en zeg dat je je helemaal niet prettig voelt in deze klas en dat je graag wil overstappen. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je moet jezelf sowieso niet gaan veranderen, daar word je zelf alleen maar ongelukkig van.
    Ik zou eerst proberen contact te leggen met die meiden, wie weet zijn ze wel heel aardig. En als het echt niet werkt, naar je mentor gaan en vragen of je overgeplaatst mag worden. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Overleg met je mentor en coördinator of je naar de andere VWO klas met je vriendinnen mag. Als je dit vertelt dan kan ik me niet voorstellen dat ze het helemaal verwerpen, want het is een goede reden.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zit ook in popi jopie klas. Maar niemand van mijn vriendinnen doet havo of zit in dezelfde hoge klas als ik.

    Och ja, doet me weer denken aan vier havo. Weet je wat ik toen heb gedaan? Domweg met mensen gaan praten en zo wat meer over ze te weten komen. Uiteindelijk vond ik ook iemand die continue alleen zat en daar kon ik het goed mee vinden :]


    No growth of the heart is ever a waste