• Ja ja, eindelijk is het dan zover, Marleen en ik mogen eindelijk onze wedstrijd starten!

    Even alles duidelijk op een rijtje!

    - Wij zoeken géén jury.
    - wij geven de opdrachten.
    - Per ronde gaan er 2 mensen uit, dit totdat er 2 over zijn, die doen een finaleopdracht.
    - Prijzen; 2x spotlight naar keus, een week lang reclame op ons profiel.
    - Als er namen veranderen, dit even doorgeven!

    Veel liefs, Marleen en Juneau.


    Opdracht 1.
    Schrijf een verhaal over hetgeen wat je het meest gekwetst heeft. Schrijf in AN en gebruik vooral geen emoticons. Een andere eis is dat het verhaal 1500 - 2000 woorden is. Jullie hebben voor deze opdracht tot 21 november. Uitstel is mogelijk, maar dan zul je een verdomd goede reden moeten hebben.



    Manier van jureren.
    Marleen en ik jureren apart. Wij beoordelen op de volgende punten; originaliteit, schrijfstijl/wijze, spelling en woordenschat. Jullie krijgen voor ieder onderdeel een apart cijfer, waarvan op het eind het gemiddelde genomen wordt. De twee gemiddelden van Marleen en mij worden bij elkaar opgeteld, en door twee gedeeld. Hier krijgen jullie een persoonlijk cijfer, tevens je eindoordeel. Voor je cijfer per onderdeel kun je na je beoordeling een PB sturen.




    2. Hanoena Opdracht 1.
    3. Junns Opdracht 1. Opdracht 2.
    6. Pluisjj Opdracht 1.
    11. Amused Opdracht 1.
    13. Pchu Opdracht1. Opdracht 2.
    16. BadObsession. Opdracht 1. Opdracht 2.
    18. Whipple Opdracht 1.
    19. Power Opdracht 1.
    20. Sprinkles Opdracht 1.
    21. LoveLithium Opdracht 1.




    Opdracht 2.
    Voor deze opdracht gaan jullie schrijven wat je droom is. Hoe jij je in de toekomst ziet, of wat jij nog wilt worden/doen voordat je sterft. NIET je droom die je in je slaap hebt. Laat het wél een verhaal worden, en niet een lévensbeschrijving. Deze opdracht bestaat uit minimaal 600 en maximaal 1000 woorden. Overigens letten we vooral op de kritiekpunten van opdracht 1, doe er wat mee dus! :Y) Voor deze opdracht zetten we de deadline op 3 december. Voor uitstel moet je nog steeds een geweldige reden hebben, en jullie weten, niet op tijd? Lig je er gelijk uit.
    Succes!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 11:26 ]

    Ik wil meedoen!


    Jaybee dude (:

    Ik wil wel mee doen
    maar um x') heb je veder nog eisen of zo ?


    “When other girls wanted to be a prinses, or a vampire. I kind of wanted to be a writer.” ( or a vampire-wirter)

    Komen nog! (:

    nog 6 mensen dan gaan we beginnen (yeah)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik wil wel eens proberen


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik wil meedoen!


    Beautiful Dangerous.

    .

    [ bericht aangepast op 11 nov 2010 - 15:32 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik doe wel mee.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Ik wil meedoen!

    Bijgewerkt, nog twee mensen kunnen er meedoen! (:

    Pick me, pick me!
    Nee grapje.


    Your make-up is terrible

    jammer dat ik al meedoe aan een andere wedstrijd...
    anders zou ik wel mee willen doen.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Mijn andere wedstrijd is nog bezig.. Spijtig genoeg


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Het is spijtig, inderdaad! (:

    We zoeken nog steeds mensen! (: Na vandaag gaan we een einddatum invoegen voor het aanmelden! (: