• Zucht, dat ding hadden wij ook weer vandaag hoor. FIJN, heel leuk, in je pauze. Kijk als het dan nog onder de les is :') Bwuh.

    Anyway wij dus naar buiten, halfuur in de kou staan en toen mochten we weer naar binnen.

    Dus ik zo vet aan die conciërge vragen: 'Kunnen jullie die oefeningen niet even in de zomer doen ofzo?' (nerd)
    Hij zo: 'Ja maar dat mag niet van de gemeente blablabla.'
    Haat aan de gemeente (cat) /overdreven nou en.

    Hebben jullie wel eens brandoefeningen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een paar weken terug hebben we een aangekondigde brandoefening gehad. In de loop van het jaar komt er dus nog een onverwachte...

    Maar wij hebben het altijd op het einde van het tweede lesuur dus hebben we aansluitend pauze. :'D

    [ bericht aangepast op 13 okt 2010 - 18:02 ]


    Only losers can act the way you do

    Wij hadden het onder een PW haha. Vroeger toen ik klein was moest ik altijd huilen tijdens brandoefeningen :'D


    s[he] be[lie]ve[d]

    Ja.
    Ik zit nu al 5 jaar op dezelfde school en met elke brandoefening loopt er wel iets mis.
    De ene keer ging het alarm al meer dan 10 minuten af eer we doorkregen dat het brandalarm afging.
    De andere keren zat de fout meestal in dat we de halve klas kwijt raakten.
    De laatste keer was het zelf zo dat we niet naar de evacuatie plaats konden gaan omdat de gang werd geblokkeerd door werken.
    Dus, als dat ding ooit eens echt afgaat zijn we gewoon allemaal dood.(cat)


    effort never betrays you

    Dit jaar nog niet gehad. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Wij een keer.
    Gelukkig hadden wij toen een stomme les.
    Toen moesten we van zo'n enge trap met gaatjes, van vier hoog naar beneden lopen(ik heb héél erg hoogtevrees). Toen gleed ik een paar keer bijna uit, mijn vriendin huilde omdat ze dacht dat het echt was. Toen moesten we bijna 45 minuten buiten in de kou staan, heel zinloos.
    En ik had héél erg honger, dus ik aan mijn mentor vragen of ik wat mocht eten(ik had mijn tas bij me...), en dat mocht niet! En we stonden daar buiten echt niks te doen. En ik had honger. En het was koud.

    En nu ben ik daar weer boos over. XD

    Nja, kortom, het was echt stom, en zinloos.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja, een keer in hartje winter.. o_ô


    "I shut my eyes in order to see.'

    ja, maar tijdens de les dus :D


    No regrets, just love

    Aangezien er bij onze school altijd wel iets mis is met een systeem dachten wij dat de congierge iets met het brandalarm was aan het doen ofzo, dat het daarom afging. Iedereen bleef gewoon nog een kwartier doorwerken, en toen kwamen de leraren aan van 'Jullie waren nu dus al lang dood geweest, horen jullie dat alarm niet?' en toen gingen we maar naar buiten :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ahaha, zit jij op het Werkman in Groningen?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik denk dat die van ons er ook weer aan komt. Is altijd in oktober/november.
    Moeten we altijd naar het 'sportveldje' gaan. Maar daar wordt nu gebouwd dus moet heel het school naar straat gaan >.<


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    tijdens les. iedereeen rende meteen naar buite :Z
    niemand wist waar hij heen moest : )


    They fell in love, didn't they?

    ja laatste paar minuten van ons laatste lesuur. moesten we daarna terug om de les af te maken. liep dus uit(cat)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Nee, maar dit jaar is al drie keer het brandalarm afgegaan. Twee keer tijdens scheikunde omdat die brandmelders overgevoelig zijn -beide keren was ik daarbij, hele klas juichen natuurlijk want we hadden eigenlijk een blokuur-. En twee weken geleden, omdat iemand er op gedrukt had voor de lol, en dat was ook leuk, want toen hoefden we geen samenvattingen meer te schrijven.
    Met andere woorden; bij ons gaat heel geregeld het brandalarm af, dus oefeningen zijn niet nodig. :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik werk nu fulltime omdat ik sinds feb. gestopt ben met school, maar heb het in mijn schooljaren maar een paar keer meegemaakt. En dat vond ik niet erg, want ik rook dus dan is naar buiten gaan altijd fijn. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    xSHINee schreef:
    Ahaha, zit jij op het Werkman in Groningen?

    Nee? :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.