• Ja dat vroeg ik me af. Meerderheid zijn haters.. Maar wat ga jij eigenlijk doen als je de persoon echt ontmoet?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 17:01 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Mijn milkshake over hem gooien dan een foto maken en da op het internet zetten of aan je krant afgeven (hoera)

    heel droog "hallo" zeggen en een handtekening vr men vriendinnen vragen. en daarna vragen of die fles op zn gezicht een leuk aandenken van mij is xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ehm, niks. Ik zou gewoon doorlopen en doen alsof ik hem niet zie, of gewoon hoi zeggen ofzo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nou jullie mensjes hebben wel rare antwoorden!!!
    Hij is ook maar een Mensje.Hij heeft net een hart zoals jou en mij :)
    beliebers snappen dat niet
    nou zeg
    das nie normaal!

    PUKKELxDING schreef:
    Waarschijnlijk heel erg vreemd kijken en denken dat het hem niet is XD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Stiekem zou ik het wel leuk vinden, al kan ik hem eigenlijk niet uitstaan. Maar gewoon om het feit dat hij beroemd is.. haha. Ik zou denk ik een foto van hem en mij maken en dan iedereen lekker jaloers maken. :3

    [ bericht aangepast op 14 nov 2010 - 20:18 ]


    Reach out your hands to me and let's just dissapear.

    vragen of hij christian mee heeft genomen, zoniet, zou ik weglopen.


    Life is a beautiful struggle

    Niet veel, gwn negeren :Y) of express tegen hm aanlopen n vragen wat ie hier doet xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    hem slaan 8D


    hellowe <3

    hem knuffelen. ;p


    Smiling but close to tears.

    M'n wenkbrauwen optrekken, m'n hoofd schudden en dan doorlopen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Gewoon doen. Het is ook een gewoon mens. (maar van binnen aan het gillen en hyperactief zijn)


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

    Ik kijk hem echt zo aan... WTF justin bieber.. Nee ik ben geen hater maar ik hou ook echt niet van zijn muziek.... Ik zal hem een complimetje geven.. wat ben ik toch lief


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Soldier schreef:
    You left your bra at my house.


    -plat- haha xD
    (nerd)

    Ik ben geen hater, maar ook geen fan dus ik zou zijn handtekening wel willen en met 'm op de foto :]


    You are beautiful, you are love.