• Ik ga een nieuw verhaal beginnen, maar ik heb geen titel en naam voor de hoofdpersoon.

    Ik drukte de weegschaal aan en zuchte even diep, om mezelf moed in te geven. Daarna ging ik er op staan, de getalletjes doken op en neer. Ik kneep mijn ogen dicht, durfde niet naar het eindgetal te kijken, ik was te bang voor de waarheid, te bang dat anderen gelijk hadden. Was ik echt zo dik? Had ik mijn ogen daar echt zo lang voor dichtgeknepen? Ik moest het wel uitvinden. Dus deed ik mijn ogen op staarde naar de display. Ik dacht even dat ik een hartverzakking kreeg, waarom had ik zolang met oogkleppen op gelopen?


    Het gaat dus over een meisje dat anorexia ontwikkeld. Ik maak een verhaal over hoe het verloopt, hoe ze zich erbij voelt.


    Your make-up is terrible

    Titel: In My Head.
    Naam: Sophie, Nina, Helene, Audrey

    Mijn koekje? :')

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 16:25 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vind je heel lief Nikki, maar ik denk dat het teveel frustraties opbrengt. Sorry :$


    Life is hard and then we die

    Uhm..

    De cijfers van de weegschaal?

    geef maar koekje aan iemand anders^^


    Some angels have no wings.

    Hoofdpersoon: Lena of Joni of Mirabel :9~
    Titel: The truth confined (Alleen de waarheid)

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 16:35 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sid schreef:
    Titel: In My Head.
    Naam: Sophie, Nina, Helene, Audrey

    Mijn koekje? :')


    *geeft koekje*

    En hoezo Annick?


    Your make-up is terrible

    Nou, gewoon. Ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze dik zijn terwijl ze het niet zijn, ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze slecht zijn en het dan uiteindelijk super goed. Ik weet niet, agressie ofzo :P

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 16:29 ]


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nou, gewoon. Ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze dik zijn terwijl ze het niet zijn, ik kan er niet tegen als mensen zeggen dat ze slecht zijn en het dan uiteindelijk super goed. Ik weet niet, agressie ofzo :P


    Ja, dat is waar, maar je moet wel bedenken dat het fictie is.


    Your make-up is terrible

    Dear Ana, I hate you.


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    Dear Ana, I hate you.


    Die is wel goed.


    Your make-up is terrible

    Ik weet geen titel,,
    Naam; Sophie Telier


    I rather love then fight.