ByanRutler schreef: Zo grappig hoe ontzettend kinderachtig jullie zijn. Leer nou eens een keer iedere artiest te waarderen. Hij heeft jou NIKS aangedaan, helemaal niks!!! Haten etc is zo zielig, steek je energie lekker in iets anders, en laat mensen leuk vinden wat ze leuk vinden, en laat mensen muziek maken die ze leuk vinden. En slaan!? Are you serious? Get a life, dit gaat zo NERGENS over! Jammer dat er nog steeds zulke debielen op de aarde lopen.
sorry, geld maar voor een paar
En ontopic
Ik zou gewoon een leuk praatje met m maken, hij is vast heel erg aardig (:[/b]
ByanRutler schreef: Zo grappig hoe ontzettend kinderachtig jullie zijn. Leer nou eens een keer iedere artiest te waarderen. Hij heeft jou NIKS aangedaan, helemaal niks!!! Haten etc is zo zielig, steek je energie lekker in iets anders, en laat mensen leuk vinden wat ze leuk vinden, en laat mensen muziek maken die ze leuk vinden. En slaan!? Are you serious? Get a life, dit gaat zo NERGENS over! Jammer dat er nog steeds zulke debielen op de aarde lopen.
sorry, geld maar voor een paar
En ontopic
Ik zou gewoon een leuk praatje met m maken, hij is vast heel erg aardig (:[/b]
1: Mezelf knijpen, ik droom vast.
2: Nog eens goed kijken; is het hem echt?
3: Me afvragen hoe ik eigenlijk voor hem kan komen te staan aangezien hij allemaal Bieberfevers op afstand moet houden met z'n bodyguards.
4: Kei hard kan lachen. Wat een grap.
5: Toch maar vragen om een foto en een handtekening. Don't think, do!
Ik *loop over straat* Bieber *ook* Ik denk 'oh wat een lief meisje Jongetje ' *Bieber komt dichterbij. Ik denk 'oh het is ..hoe heet ie ook al weer' *Bieber kijkt hoopvol* *ik loop gewoon door*
Einde scenario lol
[ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 12:25 ]
sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me
JuneBug schreef:
Ik *loop over straat* Bieber *ook* Ik denk 'oh wat een lief meisje Jongetje ' *Bieber komt dichterbij. Ik denk 'oh het is ..hoe heet ie ook al weer' *Bieber kijkt hoopvol* *ik loop gewoon door*
Einde scenario lol
My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.