• Ja dat vroeg ik me af. Meerderheid zijn haters.. Maar wat ga jij eigenlijk doen als je de persoon echt ontmoet?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 17:01 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    PURExANGEL schreef:
    (...)

    je kan niet iedere artiest waarderen. iedereen zijn eigen smaak.
    ja ik haat hem (lochies met zij muziek en alles wat tie waar wil maken...) ik vindt hem een beetje arrogant. hij doet alles wat zijn hartje begeert!


    Dat doet iedereen toch wel eens? Man, de jongen heeft dromen. Jullie toch ook? Maarja, uw mening^^

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 12:54 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Crime schreef:
    'Hoi Bieber, hoe komt het dat jij zoveel fans hebt? Komt het door je gekrijs of door je babyface? Vertel het me eens,' (cat)


    They fell in love, didn't they?

    Ik vind zijn muziek wel leuk, maar ik vind hem niet mooi ofzo. Ik zou gewoon met hem praten zoals met iedereen eigenlijk. En hem vragen of hij geld te veel heeft... :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zou hem recht in zijn face uitlachen en dan weglopen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Met hem praten xà


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Speaker schreef:
    Ik zou hem recht in zijn face uitlachen en dan weglopen.

    Joah, zo iets ongeveer.


    Everything is worse without music.

    Als ik tegen hem opknal? Ik zou waarschijnlijk niks kunnen zeggen, alleen hem aanstaren en als ie weg is als een gek gaan hyperen.


    It's time to be happy again.

    ByanRutler schreef:
    Zo grappig hoe ontzettend kinderachtig jullie zijn. Leer nou eens een keer iedere artiest te waarderen. Hij heeft jou NIKS aangedaan, helemaal niks!!! Haten etc is zo zielig, steek je energie lekker in iets anders, en laat mensen leuk vinden wat ze leuk vinden, en laat mensen muziek maken die ze leuk vinden. En slaan!? Are you serious? Get a life, dit gaat zo NERGENS over! Jammer dat er nog steeds zulke debielen op de aarde lopen.


    sorry, geld maar voor een paar


    En ontopic
    Ik zou gewoon een leuk praatje met m maken, hij is vast heel erg aardig (:[/b]

    Tja, ze vroeg toch om onze mening? : D Normaalgezien zeg ik er ook niets over, maar als ernaar gevraagd word..


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    uhm waarschijnlijk herken ik hem niet eens :X

    Lachen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    zoenen :)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    schreeuwen dat ie een pukkel op zn neus heeft.

    Eens raar kijken en daarna weglopen voor ik een hele kudde hysterische fans in mijn nek heb. (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Zijn handtekening vragen en doen alsof ik een hysterische fan ben, dan nog een paar handtekening laten zetten op bv. posters en die dan héél duur verkopen :9~


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    tegen z'n hoofd aan slaan?

    Edit: Even mijn mening onderbouwen voor het geval mensen dingen gaan zeggen:
    - Hij zingt gewoon slecht
    - Ik vind hem er best wel babyfacerig uit zien, zegmaar
    - Zijn fans zijn gewoon achterlijk Edit²: echt niet alle fans hoor, maar bepaalde fans
    - Er wordt veel, en dan ook echt véél te veel aandacht aan hem besteed, hij is geen god hoor ?!

    -Dit is volledig mijn mening en ik heb ook totaal niks tegen mensen die hem wel leuk vinden, ik zal nooit gemene dingen over hem zeggen als er niet op deze manier naar gevraagd werd, ik vind hem gewoon heel irritant-

    [ bericht aangepast op 10 nov 2010 - 17:08 ]


    It ain't broke, so don't fix it.