ByanRutler schreef: Zo grappig hoe ontzettend kinderachtig jullie zijn. Leer nou eens een keer iedere artiest te waarderen. Hij heeft jou NIKS aangedaan, helemaal niks!!! Haten etc is zo zielig, steek je energie lekker in iets anders, en laat mensen leuk vinden wat ze leuk vinden, en laat mensen muziek maken die ze leuk vinden. En slaan!? Are you serious? Get a life, dit gaat zo NERGENS over! Jammer dat er nog steeds zulke debielen op de aarde lopen.
sorry, geld maar voor een paar
En ontopic
Ik zou gewoon een leuk praatje met m maken, hij is vast heel erg aardig (:[/b]
ATL schreef: Ik zou gezellig met hem praten en zeggen dat ie z'n kop echt kaal moet scheren. En als ie echt zo arrogant is zal ik hem eens goed vertellen dat hij normaal moet gaan doen, omdat z'n ego straks bekender word van Justin Bieber hemzelf. En anders sla ik hem.
Ff eerlijk, JB heeft zeker een ego. Hij vergelijkt zich met allemaal van die vet beroemde mensen en zegt dat hij cool is en andere niet enzo. En hij wilt alles hebben, en krijgt alles.
Ookal ben ik geen fan ik zou wel twee handtekeningen vragen(een voor mij en een voor mijn beste vriendin die wel fan is) en ik zou op de foto gaan. Hij heeft het namelijk wel verder geschopt dan ik