• Ja dat vroeg ik me af. Meerderheid zijn haters.. Maar wat ga jij eigenlijk doen als je de persoon echt ontmoet?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 17:01 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    ByanRutler schreef:
    Zo grappig hoe ontzettend kinderachtig jullie zijn. Leer nou eens een keer iedere artiest te waarderen. Hij heeft jou NIKS aangedaan, helemaal niks!!! Haten etc is zo zielig, steek je energie lekker in iets anders, en laat mensen leuk vinden wat ze leuk vinden, en laat mensen muziek maken die ze leuk vinden. En slaan!? Are you serious? Get a life, dit gaat zo NERGENS over! Jammer dat er nog steeds zulke debielen op de aarde lopen.


    sorry, geld maar voor een paar


    En ontopic
    Ik zou gewoon een leuk praatje met m maken, hij is vast heel erg aardig (:[/b]
    wow roflmao.


    I live for the applause, you will die for it.

    Een babbeltje slaan met hem ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    ATL schreef:
    Ik zou gezellig met hem praten en zeggen dat ie z'n kop echt kaal moet scheren. En als ie echt zo arrogant is zal ik hem eens goed vertellen dat hij normaal moet gaan doen, omdat z'n ego straks bekender word van Justin Bieber hemzelf. En anders sla ik hem. (krul)


    Ego?? ooit gehoord van zelf respect? (:


    be proud sweetie!

    Tostie schreef:
    (...)

    Ego?? ooit gehoord van zelf respect? (:
    Ff eerlijk, JB heeft zeker een ego. Hij vergelijkt zich met allemaal van die vet beroemde mensen en zegt dat hij cool is en andere niet enzo. En hij wilt alles hebben, en krijgt alles.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn wenkbrauwen optrekken en dan in de lach schieten.

    Reptilia schreef:
    Mijn wenkbrauwen optrekken en dan in de lach schieten.


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Naar beneden kijken en vragen of hij zijn mammie kwijt is.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ookal ben ik geen fan ik zou wel twee handtekeningen vragen(een voor mij en een voor mijn beste vriendin die wel fan is) en ik zou op de foto gaan. Hij heeft het namelijk wel verder geschopt dan ik :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zeggen: Holy fuck, jij lijkt op Justin Bieber.


    No growth of the heart is ever a waste

    Er langs lopen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Gemini schreef:
    Vrolijk met hem praten en vragen of hij een handtekening/verhaaltje voor Amber/Nightshade op een briefje wil krabbelen.

    haha sexy :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Ikzou niiet gaan gillen ofzoo (':
    maaar, zou er tege praten, handtekening vragen && een ftoo ;d
    Mha (a)

    Ik kan 'm waarschijnlijk niet uit staan, maar om alle fans jaloers te maken zou ik toch een uitgebreid gesprek met 'm proberen te voeren.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Sniper schreef:
    Zeggen: Holy fuck, jij lijkt op Justin Bieber.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    In zijn face spugen?


    ars moriendi