• mijn beste vriend en vriend worden dus ouders. en nu hebben een paar vrienden besloten een stripper voor de aanstaande papa te huren. (als een soort afschied van een tijd feesten en beesten en een begin van een leven als vader) hij zelf weet het nog niet en ik weet niet of ik het hem en de aanstaande mama nu ga vertellen ofniet.... want aan de ene kant wil ik de verrassing niet verpesten maar aan de ene kant ik vind het maar raar een stripper voor een bijna-papa.

    wat nu........

    Ik weet het niet hoor, dat is idd wel een beetje raar, maar op vrijgezellenfeesten hebben ze dat ook vaak... O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou, niet vervelend bedoeld maar we weten nu wel dat jouw vriend en vriendin ouders worden. Maar een stripper voor een vrijgezellenfeest? Nee, ik zou er niet voor gaan want ik zou het echt raar vinden. Gewoon een avondje stappen niet goed?


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou het niet aan ze vertellen, dat is niet zo leuk voor diegene die de verrassing hebben bedacht.
    Ik bedoel, misschien vind jij het raar, maar vindt hij het zelf heel leuk, en dan is de verrassing wel verpest.
    Ik zou het dus niet doen :Y)


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Poseidon schreef:
    Nou, niet vervelend bedoeld maar we weten nu wel dat jouw vriend en vriendin ouders worden. Maar een stripper voor een vrijgezellenfeest? Nee, ik zou er niet voor gaan want ik zou het echt raar vinden. Gewoon een avondje stappen niet goed?



    ja sorry dat ik er zoveel dingen over open maar het is een beetje een janboel...

    je krijgt een baby lief :') maar je bent wel jong 0.0 (staat 14 op je profiel...)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    PURExANGEL schreef:
    je krijgt een baby lief :') maar je bent wel jong 0.0 (staat 14 op je profiel...)



    oow ik krijg geen baby mijn beste vriend en vriendin krijgen er een. (ik word wel peet tante trouwens)

    Ik zou het niet verpesten, het is niet omdat ze een stripper voor hel huren dat er iets gebeurt, jongens huren wel vaker strippers voor feestjes. (: No big deal.


    Get outta my head!

    Poseidon schreef:
    Nou, niet vervelend bedoeld maar we weten nu wel dat jouw vriend en vriendin ouders worden. Maar een stripper voor een vrijgezellenfeest? Nee, ik zou er niet voor gaan want ik zou het echt raar vinden. Gewoon een avondje stappen niet goed?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ligt eraan of zo'n geintje bij hem past. Er is iemand waarvoor ik ook seksueel getinte cadeaus haal als geintje, maar een andere vriendin van me zou dat niet van harte nemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    I agree with Sniper.

    Hangt af van de persoon,zoals sniper zegt.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dat doen ze tog ook op vrijgezllen feestje., dat kan dan blijkbaar wel., terwijl je ook kan denken ''die man gaat bija trouwen''
    dus ik zie er het probleem niet in.?., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Even aangenomen dat jouw vrienden ongeveer net zo oud zijn als jij hé..
    Dan vind ik het al ontzettend dom van ze dat ze het zo ver hebben laten komen om een kind te krijgen, en om dan ook nog een stripper in te huren is het laatste wat je zou moeten doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.