• Ja dat vroeg ik me af. Meerderheid zijn haters.. Maar wat ga jij eigenlijk doen als je de persoon echt ontmoet?

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 17:01 ]


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    (doeg)
    en dan zeggen. hoe heet jij? en doen alsof ik hem echt niet ken. dat lijkt me eigenlijk best geniaal. misschien krijgt hij dan wel een deuk in zijn ego xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Om een foto vragen en als hij dan nog niet weg gaat uitnodigen thuis zodat mijn zusje ook kan flippen? ;D


    Hope goes lost but never dies.

    Ik zou hem om een handtekening vragen, en die handtekening verkopen via E-bay.

    Gewoon doorlopen / verder gaan waar ik mee bezig was :')


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Waarschijnlijk zou ik niks durven zeggen x3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Vrolijk met hem praten en vragen of hij een handtekening/verhaaltje voor Amber/Nightshade op een briefje wil krabbelen.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    hem de weg vragen 'ahum'


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Zo grappig hoe ontzettend kinderachtig jullie zijn. Leer nou eens een keer iedere artiest te waarderen. Hij heeft jou NIKS aangedaan, helemaal niks!!! Haten etc is zo zielig, steek je energie lekker in iets anders, en laat mensen leuk vinden wat ze leuk vinden, en laat mensen muziek maken die ze leuk vinden. En slaan!? Are you serious? Get a life, dit gaat zo NERGENS over! Jammer dat er nog steeds zulke debielen op de aarde lopen.


    sorry, geld maar voor een paar


    En ontopic
    Ik zou gewoon een leuk praatje met m maken, hij is vast heel erg aardig (:[/b]

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 17:48 ]


    I chill back and I spread peace n love

    Zeggen: "Dag jongetje, ben jij je mama kwijt?"
    Nee lol, just kidding, volgens mij gewoon vriendelijk doen :3

    [ bericht aangepast op 9 nov 2010 - 17:47 ]

    ByanRutler schreef:
    Zo grappig hoe ontzettend kinderachtig jullie zijn. Leer nou eens een keer iedere artiest te waarderen. Hij heeft jou NIKS aangedaan, helemaal niks!!! Haten etc is zo zielig, steek je energie lekker in iets anders, en laat mensen leuk vinden wat ze leuk vinden, en laat mensen muziek maken die ze leuk vinden. En slaan!? Are you serious? Get a life, dit gaat zo NERGENS over! Jammer dat er nog steeds zulke debielen op de aarde lopen.
    En ontopic
    Ik zou gewoon een leuk praatje met m maken, hij is vast heel erg aardig (:[/b]

    Je kan het ook niet serieus nemen :') En trouwens, ik zie mijzelf niet als een hater. Ik geef gewoon liever niet de standaard antwoorden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Je kan het ook niet serieus nemen :') En trouwens, ik zie mijzelf niet als een hater. Ik geef gewoon liever niet de standaard antwoorden.


    I know, Ik heb het nu ook meer over het algemeen, aangezien het nog steeds hier superveel gebeurd (;


    I chill back and I spread peace n love

    Ik zou hem vaag aankijken en een vriend smsen die helemaal fan van hem is :')


    dream, dare, fly!

    ByanRutler schreef:
    (...)

    I know, Ik heb het nu ook meer over het algemeen, aangezien het nog steeds hier superveel gebeurd (;

    Tja, maar daar kun je je ook overheen zetten :') 'Haters' zullen er altijd zijn :'D Of het nou om Justin Bieber gaat of Obama (Idunno).


    "I shut my eyes in order to see.'

    ByanRutler schreef:
    Zo grappig hoe ontzettend kinderachtig jullie zijn. Leer nou eens een keer iedere artiest te waarderen. Hij heeft jou NIKS aangedaan, helemaal niks!!! Haten etc is zo zielig, steek je energie lekker in iets anders, en laat mensen leuk vinden wat ze leuk vinden, en laat mensen muziek maken die ze leuk vinden. En slaan!? Are you serious? Get a life, dit gaat zo NERGENS over! Jammer dat er nog steeds zulke debielen op de aarde lopen.


    sorry, geld maar voor een paar


    En ontopic
    Ik zou gewoon een leuk praatje met m maken, hij is vast heel erg aardig (:[/b]


    je kan niet iedere artiest waarderen. iedereen zijn eigen smaak.
    ja ik haat hem (lochies met zij muziek en alles wat tie waar wil maken...) ik vindt hem een beetje arrogant. hij doet alles wat zijn hartje begeert!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ByanRutler schreef:
    (...)

    I know, Ik heb het nu ook meer over het algemeen, aangezien het nog steeds hier superveel gebeurd (;

    Misschien overdrijf je een klein beetje :$

    [ bericht aangepast op 12 nov 2010 - 16:05 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..