• Ik hou niet van fuiven of iets dergelijks. Serieus... Wat is er nu leuk aan een zaal waar je met honderden zwetende mensen opeengeplakt zit, gedurende de hele avond een halve liter bier over je heen krijgt, wat nutteloos staat te dansen tot je voeten ervan pijn doen en jongens ongevraagd in je gat knijpen?

    Al mijn vriend(in)en gaan graag naar fuiven, maar ik niet. En nu voel ik me vreemd.

    Vinden jullie fuiven leuk? Waarom wel/niet?
    (krul)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 23:14 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    nerveus schreef:
    Ik kom nooit in een fuif ;)

    je heb je soulmate gevonden _O_


    #WWED - What Would Emma Do?

    Neeeeh je bent niet vreemd, ik ben daar ook een van ik hou er echt niet van..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik vind het wel leuk, want het is altijd vet gezellig :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik hou er wel van. Gewoon keiharde hardcore party's en zo (:
    -De drugs laat ik natuurlijk achterwegen, want als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik vind het wel leuk, niet altijd. maar als er veel mensen zijn die ik ken, vind ik het echt super. Zo leer ik meestal de leukste mensen kennen. Alleen sommigen gaan echt puur uit voor het ''scoren'' haha zo ben ik dan weer niet.


    Everything is worse without music.

    Ik vind je niet vreemd doe dat zelf ook niet Met de rare mensen daar die maar proberen je op de dansvloer te krijgen of een alchol drankje te laten drinken. Nee Ik ga liever naar de bios een leuke film bekijken

    ik hou wel van fuiven. Datje bier over je heen krijgt is minder en ik wordt ookaltijd in me kont geknepen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik hou er ook niet van. Reden: Het stinkt er naar rook en iedereen is dronken. Geef mij maar een gewone party met mijn vrienden. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Bigfoot schreef:
    Ik vind het meestal wel leuk eigenlijk. Ik weet niet, de sfeer is gewoon zo gezellig op zo'n moment. (:


    All was well.

    Ik ook niet, want de technoschijt die ze daar afspelen wil ik echt niet aanhoren. Dat is geen muziek meer, dat is gedreun waar je later gewoon doof van wordt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oké, geef mij maar andere soorten feesten want daar zal je me 99% van de tijd niet vinden. :3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben nooit in een "fuif" of "discotheek" geweest,
    maar als schoolfeest hetzelfde is, blergh


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik vind de sfeer leuk, maar ik haat het om te dansen :'D


    Never run out of reasons to smile...

    daar ben ik te jong voor x'D . maar ik heb een hekel aan disco's ik gaa liever als niemand kijkt dansen


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor