• Jaa, Enya is al van gisteren onwijs happy. Jullie weten vast wel al dat ik verliefd ben op een jongen van mijn school. Wel, hij kent mijn naam, hij is kinda geobsedeerd door mijn borsten maar hij is mij wel al gaan zien als een vriendin, een gewone vriendin weliswaar.
    Maar ik heb een tip voor meisjes die ook verliefd zijn op een jongen uit hun school.
    Ga om met de jongens van je school. Want, als er al niet veel jongens in je school zitten dan zullen de jongens vaak bij elkaar staan, enzo. Dus ga gewoon om met jongens. Vrouwelijke kleren komen ook altijd goed van pas.
    Maar het belangrsijkte is; blijf hopen. Uiteindelijk komt alles wel weer heel erg goed. ^-^

    en als je un oudere jongen leuk vind, die je kend viaje stage??:P

    emmsie schreef:
    en als je un oudere jongen leuk vind, die je kend viaje stage??:P

    Als je al vrienden bent moet je gewoon gaan afspreken ná je stage, en als je dat nog niet bent moet je m gewoon aanspreken en vanzelf vrienden worden. ;P

    De jongen van school die ik min of meer aantrekkelijk vind heeft een vriendin. Ghaha!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm.. ik heb 3 jaar in vrouwelijke kleren gelopen hij kende me, en geprobeerd met al zijn vrienden om te gaan, maar na 3 jaar was mijn hoop toch wel op.


    Als je maar een ananas hebt..

    Vrouwelijke kleren komen ook altijd goed van pas.
    ik neem aan dat meisjes zoieso wel kleding dragen die voor vrouwen zijn? :Y)


    -

    hm hoop genoeg haha ben bevriend met die jongen(die ik leuk vind natuurlik) hij komt hier vaak wat ik ben beste vriendinnen met zijn nicht en hij jat of mijn telefoon of mijn schoen x')


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Hahaa,wat een tips (:
    Die 'vrouwelijke kleding' ='D

    Pete Wenz zei een tijdje geleden in een intervieuw 'meisjes,stop met halfnaakt rond te lopen ! '

    ofzoiets,het kwam er in elk geval op neer dat hij vond dat meisjes niet altijd van die blote kleding moeten dragen om een jongen te versieren.

    x


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    Hahaa,wat een tips (:
    Die 'vrouwelijke kleding' ='D

    Pete Wenz zei een tijdje geleden in een intervieuw 'meisjes,stop met halfnaakt rond te lopen ! '

    ofzoiets,het kwam er in elk geval op neer dat hij vond dat meisjes niet altijd van die blote kleding moeten dragen om een jongen te versieren.

    x

    hihi, =)

    :'D

    weetje mijn dinges zit niet op mijn school,naja dan op een andere vestiging. en hij vind vrouwelijke kleren eng ? volgens mij ?? =3


    We can only learn to love by loving.

    Aurelia schreef:
    De jongen van school die ik min of meer aantrekkelijk vind heeft een vriendin. Ghaha!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right