• De stelling van vandaag luidt:
    De aardappel houdt de nederlandse eetcultuur tegen om nieuwe dingen te proberen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Srsly, wtf? o_o


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Haha, wtf.
    Nou, nee. Als mensen iets anders wilden eten, zouden ze heus wel iets anders zijn gaan verbouwen hoor.

    nee, voor rijstplantage is hier niet eens de goede grond. enneh wat een vreselijke stelling

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 0:13 ]

    Bigfoot schreef:
    Haha, wtf.
    Nou, nee. Als mensen iets anders wilden eten, zouden ze heus wel iets anders zijn gaan verbouwen hoor.


    Life is a beautiful struggle

    Oneens. Stupid theses is stupid.


    All this dampness is damp.

    Bigfoot schreef:
    Haha, wtf.
    Nou, nee. Als mensen iets anders wilden eten, zouden ze heus wel iets anders zijn gaan verbouwen hoor.

    Ik vind de stellingen van Kirsten toch wel de betere ... die slaan tenminste nog ergens op. :')
    Oneens, er zijn tegenwoordig meer buitenlandse gerechten te vinden in de supermarkten dan de oer-Hollandse ... :')


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    nou nee niet egt. Als je de supermarkt binnen gaat zie je minstins voor de helft buitenlands eten. Wat dacht je van pizza's, hamburgers of taco's wie eet die nou niet? Ieder inwoner in nedreland eet wel minstens een keer per week chinees/italiaans of op zijn minst iets dat opgenomen is uit anderen culturen zoals nasi, macaroni -een doodgewone gerecht dat eigenlijk niet hollands is- of saaie hamburgers


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Pinup schreef:
    Ik vind de stellingen van Kirsten toch wel de betere ... die slaan tenminste nog ergens op. :')
    Oneens, er zijn tegenwoordig meer buitenlandse gerechten te vinden in de supermarkten dan de oer-Hollandse ... :')

    ?
    Ze zijn niet door de moderators bedacht, maar door users. De moderators kiezen ook niet welke stelling er op hun naam komt te staan.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Nee man, moeten we dan alleen maar rijst en pasta gaan eten hiero? XD


    ars moriendi

    Nee
    De winkels ligen vol met buitenlandse gerechten:O

    Wij hebben zelf een aardappelgroot groothandel;)
    We kopen ook Aardappels uit het buiten land (A)
    mensen merken het niet eens:X
    Als het goed is staat het wel op de verpakking of de naam van de aardappelxD

    Op ons grond kun je gewoon geen rijst verbouwen of iets anders uit het buitenland(A)

    oke mijn reactie slaat nergens op(A)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Schijt aan de aardappel, probeer eens iets anders!
    Nee dus, ik laat me daar echt niet door tegenhouden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Een klein beetje wel ja, we eten vaak aardappels terwijl we ook nieuwe dingen kunnen uitproberen.

    Huh? Nee. Oneens. xd


    wth.

    Stripe schreef:
    Srsly, wtf? o_o

    Trouwens, de aardappel is geen eens Nederlands :'D

    [ bericht aangepast op 10 okt 2010 - 9:27 ]


    "I shut my eyes in order to see.'