• Wat spreekt jou nou echt aan in een quiz? Wat is belangrijk en wat niet? En welk onderwerp komt niet vaak voor op Quizlet en jij vind dat die vaker moet voor komen.. Wat vind je interresant en wat juist niet?

    Ik ben opzoek naar wat jongeren aanspreekt.. (voor school :S)


    Love is overrated

    Realistische verhalen en het liefst zonder beroemdheden erin, maar puur natuur.
    En het liefste in verleden tijd en ik-vorm geschreven.


    -

    Euhm, voor mij. Spannend, romantisch verhaal, beetje origineel. Het liefst geeen hetero's. :$ En geen beroemdheden.


    You move me ......... Kurt

    Iets wat niet kan gebeuren, spannend, goed geschreven met leestekens en geen smiley's, orgineel, leuke namen, liefst gebaseerd op een film of serie.


    I live for the applause, you will die for it.

    Spitfire schreef:
    Euhm, voor mij. Spannend, romantisch verhaal, beetje origineel. Het liefst geeen hetero's. :$ En geen beroemdheden.


    Same. Vooral dat dikgedrukte :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ben het eens met mijn lieve vliegtuigje Spitfire :Y) Maar als er celebs in komen vindt ik het ook altijd wel leuk : D


    Scream for mercy!

    Romantisch, beetje humor, realistisch maar het mag ook een beetje fictie zijn en ik de ik-vorm in de verleden tijd :Y)

    edit: Geen smiley's, fatsoenlijk Nederlands, leestekens en van die standaardingen
    beroemdheden hoeven niet, maar als die er zijn lees ik toch alleen maar die met JB :Y)


    You're a star in heaven.

    Als het mooi en gedetaileerd (?) geschreven is vind ik het goed :]


    -

    Het verhaal moet aanlokkelijk en magische tinten hebben, zodat ik ernaar ga verlangen dat het echt is. Want ik haat die frustratie van weten dat het niet echt zal gebeuren, maar tegelijkertijd hou ik ervan.
    Laat het zijn zoals in die boeken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ligt eraan. Sowieso ABN, leestekens, zonder smiley's.
    Voor over de genre's; Maakt me geen flikker uit. Romantisch, spannend. Ik lees het wel. Beroemdheden ja of nee, maakt ook niet uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3