• Ik hou niet van fuiven of iets dergelijks. Serieus... Wat is er nu leuk aan een zaal waar je met honderden zwetende mensen opeengeplakt zit, gedurende de hele avond een halve liter bier over je heen krijgt, wat nutteloos staat te dansen tot je voeten ervan pijn doen en jongens ongevraagd in je gat knijpen?

    Al mijn vriend(in)en gaan graag naar fuiven, maar ik niet. En nu voel ik me vreemd.

    Vinden jullie fuiven leuk? Waarom wel/niet?
    (krul)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 23:14 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    ik vind t soms leuk, want khou van dansen <: alleen khou dr niet van als die jongens achter je gaan dansen -.-

    Ja, je bent verschrikkelijk vreemd Ö Net als ik dan :Y)
    Nee, ik houd er ook niet van. Zwetende, stinkende mensen, op elkaar gepropt, waarvan driekwart dronken zijn. Daar bovenop drink is zelf niet, dus ik vind het allemaal helemaal niks.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Je bent niet de enige.
    Tegenwoordig gaat een fuif enkel om ... roken, drugs en drank
    Ik rook niet, neem geen drugs en drink niet :) dus ik heb niks te zoeken op een fuif.
    join the club ;D


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik vind het leuk, naja geweldig!
    Het is gezellig je ontmoet er nieuwe mensen kan lachen om wat jongens gedaan hebben bij je. Je danst iedereen is vrolijk en je komt er makkelijk aan drank. En ach naja je houd er gewoon van of niet.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2010 - 23:19 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik hou van feestjes, ik leef voor feestjes. En ik vind het leuk vanwege de drukte, omdat (bijna) iedereen zo vrolijk is, iedereen zin heeft om te dansen. Enn vanwege de jongens en stiekem ook het aangeschoten gevoel. (a)


    It's time to be happy again.

    Ik vind het meestal wel leuk eigenlijk. Ik weet niet, de sfeer is gewoon zo gezellig op zo'n moment. (:

    Fuiven?:X ow feesten toch?:X neh daar moet ik niks van hebben! Ik haat disco ik haat dansen. Ik kan niet tegen die disco lichten en dat harde muziek.. Neh doe mij maar een avondje computeren :X


    My heart is yours and so am I

    Ik haat fuiven, hoewel ik er nog nooit naar toe ben geweest, haha.
    Neen, verleden jaar was er een soort van fuif met klasgenoten en corresponden (toen wij bij die correspondenten op uitwisseling waren). In een leegstaand huis, in de winter terwijl ik doornat was /kano varen was echt niet leuk/.

    Die kinderen drinken razendsnel 3 pinten na elkaar, zijn dronken en gaat wulps dansen. And that's it. Oh ja, eentje wou ook mijn bf bijna vermoorden door zand in haar mond te duwen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind het leuk om naar discotheken te gaan enzo, maar met veel vrienden bij elkaar komen enzo vind ik wel altijd gezellig.


    it's so empty living behind these castle walls

    ja ik hou er van ! behalve als jongens in je kont knijpen vind ik zwaar irritant.


    Life is a beautiful struggle

    Resume schreef:
    ja ik hou er van ! behalve als jongens in je kont knijpen vind ik zwaar irritant.

    Bij mij was het laatst zo'n cutie. :9~Als ze leuk zijn mag het van mij wel (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Prosecco schreef:
    Ik hou van feestjes, ik leef voor feestjes. En ik vind het leuk vanwege de drukte, omdat (bijna) iedereen zo vrolijk is, iedereen zin heeft om te dansen. Enn vanwege de jongens en stiekem ook het aangeschoten gevoel. (a)


    ja precies ! de sweer is gewoon geweldig :)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik kom nooit in een fuif ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het wel leuk, vooral als er mensen zijn waarmee je goed mee omgaat :'D En ook is het leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
    En ik ga liever naar een club/'fuif' en dansen dan dat ik naar een café ga en daar de hele avond blijf zitten :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Neu (: Ik sluit me 100% aan bij jouw mening


    "I shut my eyes in order to see.'