• Ik heb gewoon zin om te lezen, dus post je story maar en ik kijk even of ik hem leuk vind. Ik kan niet beloven dat ik hem zal lezen, maar je kan het proberen.

    Ik lees WEL:
    - Twilight (het liefst de Wolfpack maar andere is ook goed)
    - Harry Potter
    - Acteurs
    - Jonas Brothers
    - Pokémon
    - Bruno Mars

    Ik lees GEEN:
    - Verhalen met alleen maar onbekende personen
    - Verhalen met eetstoornissen
    - Verhalen over voetbalspelers, niet meer
    - Justin Bieber
    - Thriller, horror of misdaad verhalen
    - Tokio Hotel
    - One Direction

    Verdere eisen?
    - Het liefst veel hoofdstukken
    - In algemeen beschaafd Nederlands geschreven
    - Niet een te moeilijke verhaallijn

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 13:44 ]


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    http://www.quizlet.nl/stories/53922/paarse-mascara-amp-piercings-uit-blik/Noa & Zoë zijn al heel lang beste vriendinnen. Als ze naar de 2e gaan ontmoeten ze Sacha. Vanaf nu zijn ze met z'n driee. Maar dan word Noa ontvoerd. vinden ze haar ooit nog terug. En hoe loopt het af met Zoë die deze zomer gaat verhuizen naar Arlon.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    zie mijn story story promotenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik ga beginnen met een Draco story.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    XxNessiexX schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/53922/paarse-mascara-amp-piercings-uit-blik/Noa & Zoë zijn al heel lang beste vriendinnen. Als ze naar de 2e gaan ontmoeten ze Sacha. Vanaf nu zijn ze met z'n driee. Maar dan word Noa ontvoerd. vinden ze haar ooit nog terug. En hoe loopt het af met Zoë die deze zomer gaat verhuizen naar Arlon.

    Welke beroemdheden zitten daarin? Want ik lees alleen verhalen met iets bekends erin. En ik zag bij genre detective staan maar dat lees ik ook niet, dat staat vermeld in de beginpost.


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."

    Loyalty schreef:
    (...)
    Welke beroemdheden zitten daarin? Want ik lees alleen verhalen met iets bekends erin. En ik zag bij genre detective staan maar dat lees ik ook niet, dat staat vermeld in de beginpost.

    geen beroemdheden


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Loyalty schreef:
    (...)
    Welke beroemdheden zitten daarin? Want ik lees alleen verhalen met iets bekends erin. En ik zag bij genre detective staan maar dat lees ik ook niet, dat staat vermeld in de beginpost.

    maar het vinden van iemand die ontvoerd is hoort volgens mij bij detective


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Writen By 'Me - Dominic
    ~~
    Klik Link


    ‘‘The Hunger Games have begun.
    May the odds be ever in your favor!’’

    Er is geen weg meer terug.
    ~~




    #Dit verhaal is afgeleid uit de Hongerspelen,
    het levensverhaal van kleine Rue. En enkel een fanmade.
    #Enjoy, leave a comment.
    #Soundtrack.
    © 'Me


    Feel the fire, but do not succumb to it.



    2174: De glorie van het toverschooltoernooi is vergaan, de eens brilliant blauwe vlammen van de beker nu een diep zwart.

    In het jaar 2086 maakte minister van magie Pettivox het vierjaarlijkse toverschooltoernooi een vast evenement. Drie scholen zouden elke keer tegen elkaar strijden voor faam, glorie en eeuwige roem. In het begin gaven scholen zich vol enthousiasme op, in de hoop bekent te komen te staan als school van de vele kampioenen, maar in de loop der jaren nam dit aantal af, totdat er geen vrijwilligers meer waren. Pettivox, oud en materieël ingesteld, zag alles instorten. De rijkdom, de macht, alles zou verdwijnen. Dus, met behulp van de oudste en machtigste families in de geschiedenis van de magische wereld, greep hij de macht, en stelde in dat elke keer drie scholen gekozen zouden worden om mee te doen aan het toverschooltoernooi. Iedere leerling boven de 16 moest zijn naam in de beker doen, om geen talent te laten vergaan, de kinderen van rijke en machtige families verkregen gratie.

    Nu, ten tijde van het 250e toverschooltoernooi in de geschiedenis, hebben de zes benodigde scholen zich aangedragen. Voor het eerst sinds het Pettivox regime zijn scholen zelf naar voren gestapt. Zes scholen, die door deelname aan het toernooi vrienden zijn geworden. Zes scholen met een plan. Zes scholen, zes kampioenen. Hogwarts, Taurianova, Develixe, Hermosa Palos, Rahkamo en Phaeton.

    Soms komt een bedreiging niet vanuit een grote bron. Soms komt een bedreiging vanuit zes jonge volwassenen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 14:06 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik heb twee Harry Potter stories. De eerste heeft al meer dan 70 hoofdstukken, de tweede 35. (:
    The Eyes of a Snake [Slytherin] & Teachers, Slytherins & other Criminals.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een Fred Weasley story, maar die staat nog niet heel lang online. Dus ik denk niet dat dat iets is, aangezien hij maar 5 hoofdstukken heeft -al post ik wel elke dag enzo- :'D

    Ik wil ook en Bruno Mars storie lezen :)
    Ik he geen verhaal for u denk ik.

    Ik heb wel enkele stories op mijn profiel staan van Harry Potter.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Stronger. || Fred Weasley.



    Hope Evans, een meisje in het 5e jaar van Griffoendor. Ze heeft het erg naar haar zin op Hogwarts. Ze is niet erg zeker van zichzelf ook al laat ze dat aan niemand zien. Ze kan het niet uitstaan dat Fred Weasley op haar valt, en ontwijkt hem dus ook zo veel mogelijk.

    Fred Weasley, een van de bekende Griffoendor tweeling, staat bekend om zijn grappen met zijn broertje. Fred is tot over zijn oren verliefd op Hope Evans, die hem helemaal niet ziet zitten. Hij raakt helemaal van zijn stuk door alle afwijzingen van Hope.


    ---


    This song is inspired by: Judas - Lady Gaga.


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    Our Way [Sirius Black]
    Het zij 59 hoofdstukken :]


    Caution first, always.

    This is not a dream | Seth Clearwater


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.



    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven, Seth"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."




    Deze is nog maar net bezig. Er zijn nu 7 hoofdstukken van telkens 400-500 woorden.


    The truth of our friendship (Twilight)

    Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?




    Deze heeft wel al vrij veel hoofdstukjes (60-tal) van ongeveer 500 woorden :)

    Ik hoop dat je eens een kijkje neemt en dat het je bevalt!
    Thanks (bloos)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 14:39 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy