• Ik mag dus eigenlijk niks van mijn ouders, want ze vinden me te jong, ik ben 14 en vind dat ik eigenlijk wel naar de Veerse Avond (raamdonkesveer feest) mag gaan. Weet iemand hoe ik ze mee kan overhalen?


    live the life you love

    Misschien als je met een heel clubje gaat dat het wel mag?


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ehm, stel voor dat je even een smsje stuurt als je er bent aangekomen, en als je weer naar huis gaat. Geef ze alle informatie die jij kan vinden op internet over die avond, dan weten ze wat het inhoud. En zorgen dat je op tijd weer terug bent, natuurlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Woon jij ook al in Raamsdonksveer? Ik kom ineens allemaal mensen tegen hier die daar wonen! Creepy, haha ik woon ook in 't veer :'D

    Hmmm spreek een bepaalde tijd af, 11 of 12 uur ofzo en laat zien dat je verantwoordelijk goenoeg bent! (:

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 16:48 ]


    -

    { beetje aangepast uit een liedje }
    Ouders zijn verachtelijke olie domme wezens zonder één greintje begrip :'D


    we love anyone even you're a bitch .

    Reassurance schreef:
    Ehm, stel voor dat je even een smsje stuurt als je er bent aangekomen, en als je weer naar huis gaat. Geef ze alle informatie die jij kan vinden op internet over die avond, dan weten ze wat het inhoud. En zorgen dat je op tijd weer terug bent, natuurlijk.

    Het is vanavond dus ik denk dat info opzoeken nog weinig zin heeft :x


    -

    @AnotherNight: Ik woon in Dongen.

    Dankjullie, maar ik ga met ze vieren, en ik mag wel naar de zomeravonden van de Efteling, en dat is bijna hetzelfde. Dus ik zie het probleem niet. Oh en ik rook & drink bijna niet..


    live the life you love

    Reassurance schreef:
    Ehm, stel voor dat je even een smsje stuurt als je er bent aangekomen, en als je weer naar huis gaat. Geef ze alle informatie die jij kan vinden op internet over die avond, dan weten ze wat het inhoud. En zorgen dat je op tijd weer terug bent, natuurlijk.


    Dat wilde ik sowieso al doen.


    live the life you love

    nienkeworld schreef:
    @AnotherNight: Ik woon in Dongen.

    Dankjullie, maar ik ga met ze vieren, en ik mag wel naar de zomeravonden van de Efteling, en dat is bijna hetzelfde. Dus ik zie het probleem niet. Oh en ik rook & drink bijna niet..

    Ooh, dat is inderdaad nietzo ver... haha nou ik hoop dat je mag vanavond. Ik ga wel dus misschien kom je me wel tegen ;D


    -

    @ AnotherNight haha ja, zou wel grappig zijn. maar er zijn zoveel vriendinnen van me. en ik zou het zo lullig vinden als ik niet mag.


    live the life you love

    Ik mocht op mijn 14de ook niet naar feestjes e.d. gaan, en mijn ouders waren met geen mogelijkheid te overtuigen. Ik ben nu 16 en mag weg gaan tot half 1.
    Maar ondanks mijn ouders dus niet te overtuigen waren, heb ik geen idee hoe jij de jouwe zou moeten overtuigen, sorry.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    AnotherNight schreef:
    (...)
    Het is vanavond dus ik denk dat info opzoeken nog weinig zin heeft :x

    Ik weet eigenlijk niet wat het is? :Y)
    Maar ik bedoelde meer van, waar het is, van hoe laat tot hoe laat, etc :'D Dat staat toch wel ergens op internet? Mijn moeder vind 't persoonlijk fijner dingen zelf te lezen dan dat ik ze vaag vertel :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ik weet eigenlijk niet wat het is? :Y)
    Maar ik bedoelde meer van, waar het is, van hoe laat tot hoe laat, etc :'D Dat staat toch wel ergens op internet? Mijn moeder vind 't persoonlijk fijner dingen zelf te lezen dan dat ik ze vaag vertel :3

    Euhm het is een soort festival op het dorpsplein in het dorpje Raamsdonksveer. En om 12 uur moet de muziek uit ofzo dus heel lang duurt het niet. :'D


    -

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ik weet eigenlijk niet wat het is? :Y)
    Maar ik bedoelde meer van, waar het is, van hoe laat tot hoe laat, etc :'D Dat staat toch wel ergens op internet? Mijn moeder vind 't persoonlijk fijner dingen zelf te lezen dan dat ik ze vaag vertel :3


    Het is Raamdonkesveer, tot 12 uur. En mijn moeder is nu in Belgie -__- een feestje of zo. Maar mijne had ik dus bijna overgehaald. Zegt ze; ja je kent raamdonkesveer niet. Maar dat is zo bullshit, want je bent toch alleen maar bij dat feest?


    live the life you love

    Om nou meteen te zeggen dat je niks mag? In ieder geval vind ik het niet zo raar dat je ouders bezorgd zijn. Je weet niet wat voor een volk daar rondloopt en ze zijn bezorgd. Can you blame them? Je bent 14, zo verschrikkelijk oud is dat niet. Laat je ouders gewoon weten, dat je met meerdere gaat en beloof ze, dat je niet alleen in het donker door donkere, kleine straatjes gaat struinen. Dat is wat ze willen horen.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 17:02 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    Om nou meteen te zeggen dat je niks mag? In ieder geval vind ik het niet zo raar dat je ouders bezorgd zijn. Je weet niet wat voor een volk daar rondloopt en ze zijn bezorgd. Can you blame them? Je bent 14, zo verschrikkelijk oud is dat niet. Laat je ouders gewoon weten, dat je met meerdere gaat en beloof ze, dat je niet alleen in het donker door donkere, kleine straatjes gaat struinen. Dat is wat ze willen horen.


    Het is een 14+ feest, en ik mag btw verder nooit weg.
    Ik zou dat nooit doen, want zo ben ik niet. Maar ja.
    Ik vraag gewoon om 1 avond lol. En dat is te veel gevraagd voor me parents.


    live the life you love