• Wilders heeft een rechtszaak, voor 'uiting van haat en discriminatie', of hoe ik het ook maar moet verwoorden. Hoe het ook zij, hij staat terecht. Ik vind hem schuldig. Een boerkaverbod op zich vind ik al discriminatie, en wat 'ie dan ook nog eens er allemaal bij zegt vind ik echt belachelijk.
    Als ze hem nou een mooie, flinke celstraf geven, kan er een non-mensenhatende regering komen. Voila.


    make cake, not war

    Exercitus schreef:
    (...)
    Het is toch o.a. eigen volk eerst en dan pas anderen? Zoals bij het Nationalisme.

    Nee het is eigenvolk eerst de rest is minderwaardig en moeten we maar uitmoorden (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Nee het is eigenvolk eerst de rest is minderwaardig en moeten we maar uitmoorden (':

    Uhu, der Untermensch. Das wel heel iets anders dan nationalisme.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ivan schreef:
    (...)
    Volgens mij wou hij ook die moslimextremisten eruit hebben (lees: die gasten die oproepen tot een islamoorlog tegen Nederland en blabla) en daar ben ik het wel mee eens. Als die gasten het hier niet naar hun zin hebben, laat ze dan optyfen naar landen als Saoedi-Arabie of Pakistan, waar je als verkrachtingsslachtoffer gestenigd wordt en eerwraak doodnormaal is.

    Inderdaad die ook, maar dat is toch alleen maar goed zoals jij al zegt. Als je het hier niet goed hebt dan rot je maar lekker op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nouja, over een boerkaverbod: Je mag gewoon niet over straat lopen met iets op dat je moeilijk te identificeren bent, en met een boerka is dat dus moeilijker. Je ziet ook geen mensen met een nonnenjurk over straat lopen, en daarnaast, tel het aantal mensen met hoofddoeken in Turkije: Zijn er vrij weinig. Maar daarbuiten had hij het zeker wel een stuk minder beledigend kunnen brengen. Achja, het is gewoon een manier van aandacht en mensen naar zich toe trekken. Hij dramt zijn zin uiteindelijk toch wel door, en daarnaast, hoevaak is een politicus wel niet vrijgescholden voor zo'n soort beschuldiging?
    Maar ja. Hoe je het ook wend of keert, hij eindigt uiteindelijk toch wel met een kogel door zijn kop.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Uhu, der Untermensch. Das wel heel iets anders dan nationalisme.

    Ik zeg toch zoals,dat is ook een deel van nationalisme. Trouwens ik heb altijd geleerd dat die 2 bijna het zelfde zijn,behalve da n het uitmoorden(van bv joden).
    Hij heeft uitspraken van eigenvolk eerst en tegen dat soort uitspraken ben ik,van iedereen.
    Mensen schijnen vergeten te zijn dat ieder mens het zelfde is en er geen eigenvolk bestaat,we zijn allemaal mensen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik zeg toch zoals,dat is ook een deel van nationalisme. Trouwens ik heb altijd geleerd dat die 2 bijna het zelfde zijn,behalve da n het uitmoorden(van bv joden).
    Hij heeft uitspraken van eigenvolk eerst en tegen dat soort uitspraken ben ik,van iedereen.
    Mensen schijnen vergeten te zijn dat ieder mens het zelfde is en er geen eigenvolk bestaat,we zijn allemaal mensen.

    Stiekem vind ik ook dat het eigen volk eerst moet (krul)


    -

    Ik heb ook wel eens nagedacht over hoe reeel de kans is dat Wilders vroeg of laat een kogel door z'n kop krijgt.
    Maar als dat gebeurt zul je zien dat er een politiek pingpongspel wordt gespeeld en daar komt meestal nooit wat goeds uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik zeg toch zoals,dat is ook een deel van nationalisme. Trouwens ik heb altijd geleerd dat die 2 bijna het zelfde zijn,behalve da n het uitmoorden(van bv joden).
    Hij heeft uitspraken van eigenvolk eerst en tegen dat soort uitspraken ben ik,van iedereen.
    Mensen schijnen vergeten te zijn dat ieder mens het zelfde is en er geen eigenvolk bestaat,we zijn allemaal mensen.

    Het volk dat oorspronkelijk het land bewoonde is het eigenvolk. Ik zal ooit zodra ik mijn geschiedenis boek hier weer thuis heb liggen je die punten wel sturen en uitleggen per punt waarom Geert Wilders geen faschist is (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik zeg toch zoals,dat is ook een deel van nationalisme. Trouwens ik heb altijd geleerd dat die 2 bijna het zelfde zijn,behalve da n het uitmoorden(van bv joden).
    Hij heeft uitspraken van eigenvolk eerst en tegen dat soort uitspraken ben ik,van iedereen.
    Mensen schijnen vergeten te zijn dat ieder mens het zelfde is en er geen eigenvolk bestaat,we zijn allemaal mensen.

    Ga je geschiedenisboek nog maar een keer goed doorlezen. Het nationalisme ken géén Untermensch.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Best geinig dat Wilders Indonesisch bloed heeft :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    (...)
    Stiekem vind ik ook dat het eigen volk eerst moet (krul)

    Vind ik ook, je moet toch geen anderen voor gaan trekken in je eigen land.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ivan schreef:
    Best geinig dat Wilders Indonesisch bloed heeft :'D

    Hij heeft ook een vrouw uit de oostblok landen dacht ik. Dus hij zal echt geen racist zijn.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Vind ik ook, je moet toch geen anderen voor gaan trekken in je eigen land.

    Dat zou gewoon echt raar zijn.
    Ja, wij hoeven geen salaris, geef dat maar aan de asielzoekers.. ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    NYC schreef:
    (...)
    Vind ik ook, je moet toch geen anderen voor gaan trekken in je eigen land.

    Het is niet zozeer voortrekken, maar als jeje niet kan aanpassen aan NL hoor je er ook gewoon niet, mijn mening dan :') En het eigen volk is aangepast haha.


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Dat zou gewoon echt raar zijn.
    Ja, wij hoeven geen salaris, geef dat maar aan de asielzoekers.. ô.o

    Hahahahaha inderdaad. Hahaha dan zou het pas mooi worden. Maar veel buitenlanders denken ook gewoon ik ga niet werken ik neem wel een uitkering.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.