• Wilders heeft een rechtszaak, voor 'uiting van haat en discriminatie', of hoe ik het ook maar moet verwoorden. Hoe het ook zij, hij staat terecht. Ik vind hem schuldig. Een boerkaverbod op zich vind ik al discriminatie, en wat 'ie dan ook nog eens er allemaal bij zegt vind ik echt belachelijk.
    Als ze hem nou een mooie, flinke celstraf geven, kan er een non-mensenhatende regering komen. Voila.


    make cake, not war

    Hobbelpaard schreef:
    Een boerkaverbod is niet belachelijk. Herken jij iemand in een boerka? Nee. Mensen hoor je te kunnen identificeren en we wonen niet in de woestijn, dus een boerka is nergens voor nodig.
    Ik vind Wilders geen bitch en ik vind veel van zijn punten goed.


    Ik ben het hier wel mee eens maar sommige punten gaan ook wel te ver

    Ivan schreef:
    Ik vind 'm blond.

    Hahaha x'D


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    ik woon in een streng moslim land daar lopen veel mensen met boerkas rond
    die vrouwen die ze dragen kiezen er niet voor dat moet van de genen met wie ze getrouwd zijn(puh) ik snap waarom ze het willen verbieden omdat we niet kunnen zien hoe ze er uit zien. moslim zijn nou zo wij mogen niet zien hoe de vrouwen er uit zien allen hun echt genoten die vrouwen mogen niks meer hier
    ik vint schandalig dat ze het gaan verbieden


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ivan schreef:
    Ik vind 'm blond.

    Hahaha. x'D
    lol.

    NienkePOINK schreef:
    (...)

    Ik ben het hier wel mee eens maar sommige punten gaan ook wel te ver

    Uhu, daarom zei ik ook veel, maar niet alles (:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 18:45 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Marshmellow schreef:
    Zijn uitspraken zijn belachelijk, maar over dat boerkaverbod zwijg ik.
    Ik vind zo'n verbod helemaal niet nodig maar is zoiets eigenlijk toegelaten om te doen?
    De grondwet is nog steeds de belangrijkste wet en ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar staat daar ook niet in dat je niet mag gediscrimineerd mag worden en vrijheid van geloofsovertuiging en al? Want anders kan dat toch zo maar niet?


    Maar discriminatie staat helemaal uitgelegd. Sowieso overlappen discriminatie en vrijheid van meningsuiting elkaar en zijn er geen grensvoorwaarden. Niet te vergeten dat er talloze wetten bestaan hiervoor, die niets met de grondwet te maken hebben. Zulke wetten mogen niet aan de grondwet getoetst worden.

    Ik wens de rechters die deze zaak hebben heel veel geluk, want het is gewoon een verdomd moeilijke zaak.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Coyote schreef:
    Boerkaverbod ben ik ook voor.
    En sommige punten van Wilders ook, maar lang niet alles.


    (Be)lieve in (you)rself

    Courtesan schreef:
    (...)

    Maar discriminatie staat helemaal uitgelegd. Sowieso overlappen discriminatie en vrijheid van meningsuiting elkaar en zijn er geen grensvoorwaarden. Niet te vergeten dat er talloze wetten bestaan hiervoor, die niets met de grondwet te maken hebben. Zulke wetten mogen niet aan de grondwet getoetst worden.

    Ik wens de rechters die deze zaak hebben heel veel geluk, want het is gewoon een verdomd moeilijke zaak.



    Het word niet uit geloofsovertuiging gedaan, dus daar hebben ze al niets aan.


    Your make-up is terrible

    Je kan zeggen wat je wilt, maar buiten zijn racisme om wilt hij wel een goede toekomst voor ons.

    Ja, hij gaat wel te ver


    Today will be Girl's Day party with you~

    NYC schreef:
    Ik vind al die mensen die zijn standpunten niet lezen en niet kennen en hem voor racis of faschist uitmaken belachelijk. BAH


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    @ Ivan
    I lol'd at your comment :"DDD

    Anyways, ik vind dat hij zelf het land uitgezet moet worden.


    your eyes are like stars in the night.

    NYC schreef:
    Ik vind al die mensen die zijn standpunten niet lezen en niet kennen en hem voor racis of faschist uitmaken belachelijk. BAH

    Amen _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ken Wilders' stanpunten verder niet ofzo, maar de manier waarop hij alles brengt staat me absoluut niet aan.

    Net zoals het Vlaams Belang in België... Op sommige punten hebben ze meer dan gelijk, maar ik zal nooit van mijn leven op hen stemmen, door de manier waarop ze alles doen en zeggen.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Amen _O_

    Hahaha echt iedreeen roept maar wat over hem dat zijn dus weer van die kut discussies die je nooit kan winnen waar ik het laatst over had. Gewoon omdat die anderen geen goede informatie hebben. --'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dit wordt weer zo'n heerlijk topic waar we héél lang blijven discusseren. x)
    mijn mening:
    Wilders gaat inderdaad te ver als het om religie gaat. Hij schaart alle moslims over één kam, dat het allemaal terroristen zijn enz. enz. Goed, ik vind ook dat niet iedereen huppa zomaar in Nederland mag komen wonen, maar hij gaat wel erg ver. Afgezien van dat discriminatiegedoe heeft Wilders goede plannen, vooral qua zorg. Daar moeten we toch niet op bezuinigen?


    It's time to be happy again.