• Wilders heeft een rechtszaak, voor 'uiting van haat en discriminatie', of hoe ik het ook maar moet verwoorden. Hoe het ook zij, hij staat terecht. Ik vind hem schuldig. Een boerkaverbod op zich vind ik al discriminatie, en wat 'ie dan ook nog eens er allemaal bij zegt vind ik echt belachelijk.
    Als ze hem nou een mooie, flinke celstraf geven, kan er een non-mensenhatende regering komen. Voila.


    make cake, not war

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Ik woon vlakbij de probleemwijk Terwijede. Die marokkanen zijn gek. Molukkers zijn niet veel beter, want die waren natuurlijk de helft van het probleem. Maar die mensen maken oude mensen bang! Die mensen kunnen daar niet weg omdat níemand meer in die wijk wil wonen door die mensen. Zelfs andere buitenlanders niet. Het is zó erg dat als je naar een marokkaan kijkt daar, je een homp GRAS tegen je rug gegooid krijgt. Noem jij dat normaal? Nou, ik niet. Dan kunnen er zoveel marokkanen zijn die aardig zijn, en die respecteer ik absoluut, maar die minderheid verpest het voor de rest van heel Nederland. Zo, dat is mijn standpunt en ik stap daar niet af, wat je nu ook zegt en hoe erg je mijn standpunt ook niet snapt. Je kunt proberen mij te snappen.

    Ik snap je hoor echt waar maar jij kan het ook proberen van een ander punt te zien.Het heeft niet met hun geloof te maken maar met hoe ze zijn als mens.
    Wilders gaat me te ver, hij doet alsof iedereen zo is.En dat is zeker niet zo.
    Zijn uitspraken en zijn regels gaan mij gewoon te ver en zeker omdat hij het alleen maar tegen de Islam doe,daar stoor ik me aan.
    Zoals ik al zei zijn Fascistische uitspreken moeten tegen gegaan worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik snap je hoor echt waar maar jij kan het ook proberen van een ander punt te zien.
    Wilders gaat me te ver, hij doet alsof iedereen zo is.En dat is zeker niet zo.
    Zijn uitspraken en zijn regels gaan mij gewoon te ver en zeker omdat hij het alleen maar tegen de Islam doe,daar stoor ik me aan.
    Zoals ik al zei zijn Fascistische uitspreken moeten tegen gegaan worden.

    HOOPA
    hebben we er weer één, hij zegt zeker niet dat elke buitenlander/moslim zo is (:
    En alsjeblieft zeg nou niet dat hij Faschist is ofzo want dat is ie dus echt niet. Zoek alle punten maar eens op van wanneer je een faschist bent en wanneer niet en je zult erachter komen dat hij het niet is :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik snap je hoor echt waar maar jij kan het ook proberen van een ander punt te zien.
    Wilders gaat me te ver, hij doet alsof iedereen zo is.En dat is zeker niet zo.
    Zijn uitspraken en zijn regels gaan mij gewoon te ver en zeker omdat hij het alleen maar tegen de Islam doe,daar stoor ik me aan.
    Zoals ik al zei zijn Fascistische uitspreken moeten tegen gegaan worden.

    Hij is geen fascist. Hij is geen tweede Hitler ofzo. Hij pakt de problemen aan waar we mee zitten in Nederland. Niemand anders probeerde dat. Ja Pim Fortuyn, maar die werd doodgeschoten. Nederland staat niet open voor verandering en dat wordt de ondergang van Nederland. En ja, dat moet radicaal gebeuren anders gebeurt er niks!
    Ik zie het van de andere kant, want ik ken zat aardige marokkanen, maar de ettertjes hebben het voor mij allang verpest.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het punt is: Als Marokkaanse of Turkse jongeren iets flikken, is de pers veel sneller geneigd dat in het nieuws te brengen dan wanneer Nederlanders iets doen. Dat is gewoon zo, je kunt er wel omheen gaan draaien, maar het is wel zo. Ik vind het ook oneerlijk hoor, want zo worden ze wel als 'ruzie zoekende groep jongeren' bestempeld.

    Wat niet gelijk betekent dat ze heilig zijn, ik ken zat Allochtonen die voor problemen zorgen. Maar ook zat Nederlandse jongens, hoor.

    Ik heb ook echt helemaal niets tegen buitenlandse jongeren, integendeel zelfs, mijn vriend is Turks, dusja.. Ik heb er niets tegen, buiten het feit dat ik vind dat er een boerkaverbod moet komen. Ik vind het namelijk niet normaal dat je dan alleen iemand d'r ogen kan zien. En als ze een zonnebril opheeft? Kan ze zo een bank beroven, niemand die er achter komt wie het is. Je kan jezelf prima vermommen zo. Bovendien vind ik het er ook echt niet uitzien.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind Wilders vaag. Hij lult iets en 3 dagen later lult hij iets anders. Maar ik ben het wel eens met het boerkaverbod, en het hoofddoekjes in openbare gebouwen. Zelfs in Turkije is het verboden.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    NYC schreef:
    (...)
    HOOPA
    hebben we er weer één, hij zegt zeker niet dat elke buitenlander/moslim zo is (:
    En alsjeblieft zeg nou niet dat hij Faschist is ofzo want dat is ie dus echt niet. Zoek alle punten maar eens op van wanneer je een faschist bent en wanneer niet en je zult erachter komen dat hij het niet is :'D

    Ik zeg niet dat hij fascist IS maar dat sommige uitspraken zo zijn,in ieder geval het fascistisch zoals ik het geleerd/begrepen heb.
    Laat dat alsjeblief duidelijk zijn. Ik weet dat hij niet zo iemand als Hitler of Mussolini is zo zie ik hem ook niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat hij fascist IS maar dat sommige uitspraken zo zijn,in ieder geval het fascistisch zoals ik het geleerd/begrepen heb.
    Laat dat alsjeblief duidelijk zijn. Ik weet dat hij niet zo iemand als Hitler of Mussolini is zo zie ik hem ook niet.

    I Guess dat je dan het begrip fascisme helemaal verkeerd geleerd hebt. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ach laat die kerel toch. Ik geloof er heilig in dat er gebeurd wat er ook met Fortuyn gebeurde (krul)


    -

    NYC schreef:
    (...)
    Hij scheert niet elke moslim over één kam ;) Hij wil alleen de moslims die zijn niet aanpassen aan de nederlandse samenleving en de criminelen nederland uitzetten en hij weet heus wel dat niet elke moslim zo is.

    Volgens mij wou hij ook die moslimextremisten eruit hebben (lees: die gasten die oproepen tot een islamoorlog tegen Nederland en blabla) en daar ben ik het wel mee eens. Als die gasten het hier niet naar hun zin hebben, laat ze dan optyfen naar landen als Saoedi-Arabie of Pakistan, waar je als verkrachtingsslachtoffer gestenigd wordt en eerwraak doodnormaal is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    En wat wil je daarmee zeggen? (:
    '

    Niks, het was gewoon een feitje :Y)


    SLOAN.

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    I Guess dat je dan het begrip fascisme helemaal verkeerd geleerd hebt. (:

    Het is toch o.a. eigen volk eerst en dan pas anderen? Zoals bij het Nationalisme.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    mee eens, vooral de titel van de topic is pakkend, al zou ik zelf eerder zeggen dat hij een slet is met zijn perkamentje


    "Music was there for me when you weren't."

    Ik kan niet oordelen, ik ben Belg en ken zelfs mijn eigen "regering" niet :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Exercitus schreef:
    (...)
    Zulke mensen hebben we helemaal niet nodig, hij gaat te ver. Zij passen zich ook aan hoor,geloof me maar,ik woon lang islamitische mensen en ze zitten bij mij in de klas. Ik ken er genoeg.

    Er zijn zat buitenlanders die zicht NIET aan Nederland aanpassen. Wilders heeft een hekel aan hén. Mensen die gewoon een Nederlands paspoort hebben, zich kunnen aanpassen en zich normaal gedragen laat hij gewoon met rust hoor. Ookal zijn ze pimpelpaars.


    Ik ben gemeen xoxo

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat hij fascist IS maar dat sommige uitspraken zo zijn,in ieder geval het fascistisch zoals ik het geleerd/begrepen heb.
    Laat dat alsjeblief duidelijk zijn. Ik weet dat hij niet zo iemand als Hitler of Mussolini is zo zie ik hem ook niet.

    Denk dat je het dan helemaal verkeerd hebt geleerd.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.