Hobbelpaard schreef:
(...)
Ik woon vlakbij de probleemwijk Terwijede. Die marokkanen zijn gek. Molukkers zijn niet veel beter, want die waren natuurlijk de helft van het probleem. Maar die mensen maken oude mensen bang! Die mensen kunnen daar niet weg omdat níemand meer in die wijk wil wonen door die mensen. Zelfs andere buitenlanders niet. Het is zó erg dat als je naar een marokkaan kijkt daar, je een homp GRAS tegen je rug gegooid krijgt. Noem jij dat normaal? Nou, ik niet. Dan kunnen er zoveel marokkanen zijn die aardig zijn, en die respecteer ik absoluut, maar die minderheid verpest het voor de rest van heel Nederland. Zo, dat is mijn standpunt en ik stap daar niet af, wat je nu ook zegt en hoe erg je mijn standpunt ook niet snapt. Je kunt proberen mij te snappen.
Ik snap je hoor echt waar maar jij kan het ook proberen van een ander punt te zien.
Wilders gaat me te ver, hij doet alsof iedereen zo is.En dat is zeker niet zo.
Zijn uitspraken en zijn regels gaan mij gewoon te ver en zeker omdat hij het alleen maar tegen de Islam doe,daar stoor ik me aan.
Zoals ik al zei zijn Fascistische uitspreken moeten tegen gegaan worden.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall