• Wilders heeft een rechtszaak, voor 'uiting van haat en discriminatie', of hoe ik het ook maar moet verwoorden. Hoe het ook zij, hij staat terecht. Ik vind hem schuldig. Een boerkaverbod op zich vind ik al discriminatie, en wat 'ie dan ook nog eens er allemaal bij zegt vind ik echt belachelijk.
    Als ze hem nou een mooie, flinke celstraf geven, kan er een non-mensenhatende regering komen. Voila.


    make cake, not war

    Prosecco schreef:
    Dit wordt weer zo'n heerlijk topic waar we héél lang blijven discusseren. x)
    mijn mening:
    Wilders gaat inderdaad te ver als het om religie gaat. Hij schaart alle moslims over één kam, dat het allemaal terroristen zijn enz. enz. Goed, ik vind ook dat niet iedereen huppa zomaar in Nederland mag komen wonen, maar hij gaat wel erg ver. Afgezien van dat discriminatiegedoe heeft Wilders goede plannen, vooral qua zorg. Daar moeten we toch niet op bezuinigen?
    Agree :]


    Today will be Girl's Day party with you~

    met het boerkaverbod ben ik het wel mee eens. sommige punten ben ik wel mee eens maar de rest........

    wat ik best wel raar vindt is als iemand de islam discrimineert word er eerder een rechtzaak van gemaakt waneer je de kerk van de chiritelijke discrimineert


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Lol, dus de grondwetregel van 'vrijheid van meningsuiting' geldt voor hem ineens niet meer? (cat) Ik weet dat hij het wel iets vriendelijker kan brengen, maar dan nog.
    Hij is geen racist. De helft van de mensen kennen zijn standpunten niet eens, en nemen klakkeloos aan wat een ander zegt. Als je eens goed gaat luisteren zie je echt wel dat ie een punt heeft :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ben het met heel veel punten niet met hem eens en vind ook dat hij te ver gaat met zijn uitspraken en zo.
    MAAR een boerkaverbod vind ik niet verkeerd, je moet iemand aan kunnen kijken, een gezicht zien, iemand kunnen herkennen, in een boerka kan dat niet.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Prosecco schreef:
    Dit wordt weer zo'n heerlijk topic waar we héél lang blijven discusseren. x)
    mijn mening:
    Wilders gaat inderdaad te ver als het om religie gaat. Hij schaart alle moslims over één kam, dat het allemaal terroristen zijn enz. enz. Goed, ik vind ook dat niet iedereen huppa zomaar in Nederland mag komen wonen, maar hij gaat wel erg ver. Afgezien van dat discriminatiegedoe heeft Wilders goede plannen, vooral qua zorg. Daar moeten we toch niet op bezuinigen?

    Hij scheert niet elke moslim over één kam ;) Hij wil alleen de moslims die zijn niet aanpassen aan de nederlandse samenleving en de criminelen nederland uitzetten en hij weet heus wel dat niet elke moslim zo is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Poseidon schreef:
    @ Ivan
    I lol'd at your comment :"DDD

    Anyways, ik vind dat hij zelf het land uitgezet moet worden.


    idd


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Assassin schreef:
    Ik vind een boerkaverbod niet belachelijk, maar zoals hij het brengt wel.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Laat 'm lekker, als ze inzien wat een slechte partij hij heeft om te regeren huppelt iedereen weer gewoon naar een andere partij.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Turn schreef:
    Laat 'm lekker, als ze inzien wat een slechte partij hij heeft om te regeren huppelt iedereen weer gewoon naar een andere partij.

    Alsof die minder slecht zijn.
    Kom op zeg x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wilders is een van de mensen die Nederland nodig heeft. Hij overdrijft, maar sommige dingen zijn zo ontzettend waar. WIJ moeten ons aanpassen als we in Irak ofzo zitten, maar wij hebben wel moskee's en alles voor hun staan.
    Boerka's zijn ontzettende onzin, ik wil gewoon iemand kunnen zien als ik tegen diegene praat.


    Ik ben gemeen xoxo

    NYC schreef:
    (...)
    Hij scheert niet elke moslim over één kam ;) Hij wil alleen de moslims die zijn niet aanpassen aan de nederlandse samenleving en de criminelen nederland uitzetten en hij weet heus wel dat niet elke moslim zo is.

    Ieder gezond mens weet dat 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Coyote schreef:
    Boerkaverbod ben ik ook voor.
    En sommige punten van Wilders ook, maar lang niet alles.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik denk niet dat ze hem een gevangenisstraf geven,daar heeft hij te weinig voor gedaan.Ik bedoel voor een moord krijg je maar een paar maanden/jaren.

    Maar ik vind dat hij flink moet boeten om wat hij gezegd heeft.
    Dan bedoel ik niet het boerkaverbod daar ben ik mee eens,in Nederland is het verboden gezichtsbedekkende kleding te dragen maar zijn uitspraken als,en ik citeer,"Christelijke en Joodse scholen moeten naast elkaar kunnen bestaan, maar Islamitische scholen daar in tegen moeten gesloten worden".
    Dit stond in zijn verkiezing plan.

    Dit soort uitspraken en zijn fascistische ideeën moeten bestraft worden,aangezien het pure discriminatie is!


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    cutegirl13 schreef:
    met het boerkaverbod ben ik het wel mee eens. sommige punten ben ik wel mee eens maar de rest........

    wat ik best wel raar vindt is als iemand de islam discrimineert word er eerder een rechtzaak van gemaakt waneer je de kerk van de chiritelijke discrimineert



    Precies! Maar dan ook weer niet, sjonge dit wordt moeilijk..


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Alsof die minder slecht zijn.
    Kom op zeg x'D

    Ja en dan zien ze in dat de volgende slecht is en huppelen ze weer vrolijk naar de volgende en zo gaat het maar verder. xd


    *insert philosophical cringe expression here*