• Hoi.
    Ik schrijf dit ter aanlijding van het topic van Peanutxhead(dit topic).

    Ik moet toegeven dat mijn reacties in dat topic niet al te vriendelijk is(hoewel wel gemeend) en ik wil even uitleggen waarom.
    Even voor de duidelijkheid,dit gaat niet over haar,dit is in het algemeen!

    Zoals ik in mijn reactie al zei, ik kan er niet tegen als mensen heel erg overdrijven over iets. Zeker niet als ze de dood en/of ziekte er bij betrekken.
    Dit komt door een paar persoonlijke ervaringen,die ik hier liever niet neerzet omdat er meerdere mensen bij betrokken zijn.
    Daarbij komt nog dat ik erg gevoelig ben en ik alles opkrop. Hierdoor ontploft ik wel eens tegen de verkeerde mensen en om onzinnige redenen.

    Ik schrijf dit omdat ik weet dat er meer mensen zijn die hier mee te maken krijgen.
    Ik hoop dat hier rekening mee word gehouden! Niet bij mij,maar in het algemeen!

    Soms gebeuren er dingen waardoor je, je kut voelt en je op iedereen gaat afreageren. Iedereen heeft hier wel eens mee te maken.
    Daarom zou ik het graag willen dat niet meteen op een ander gereageerd word en mensen eerst even na denken voor ze reageren op een ander en in een topic,er kan namelijk een heel verhaal achter zitten waar wij geen weet van hebben.

    Ik weet het dit is waarschijnlijk tegen dove mans oren gericht maar ik vind dat ik dit even moest zeggen. Ik moest dit gewoon even kwijt.
    Doe er mee wat je wilt,ik hoop alleen dat je er iets mee doet!

    Bedenkt voor het lezen.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 20:57 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Respect Hiervoor.
    Jij weet wel waarom.

    Het is niet eens erg dat er op je gereageerd wordt, maar de manier waarop. Daarbij komt nog 'ns dat je natuurlijk niet bij iedereen maar kan denken: 'Oh, misschien heeft diegene wel wat meegemaakt, laat ik er niet op reageren.' Und, jij kan voor de volgende keer ook niet reageren i.p.v. zo geagiteerd te reageren. Al met al vind ik het wel goed van je dat je dit topic nog even maakt ter verduidelijking.


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Het is niet eens erg dat er op je gereageerd wordt, maar de manier waarop. Daarbij komt nog 'ns dat je natuurlijk niet bij iedereen maar kan denken: 'Oh, misschien heeft diegene wel wat meegemaakt, laat ik er niet op reageren.' Und, jij kan voor de volgende keer ook niet reageren i.p.v. zo geagiteerd te reageren. Al met al vind ik het wel goed van je dat je dit topic nog even maakt ter verduidelijking.

    Dit gaat niet over mij,ik gebruik mij als voorbeeld.
    Ik schrijf dit topic eigenlijk om iemand anders, meer dan om mezelf.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dit gaat niet over mij,ik gebruik mij als voorbeeld.
    Ik schrijf dit topic eigenlijk om iemand anders, meer dan om mezelf.

    Ik bedoel 't ook meer in 't algemeen, en gebruik jou als voorbeeld :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik een scheithekel aan dat topic heb.


    Ik ben gemeen xoxo

    To be honest, ik heb het topic gelezen, maar als je dat vergelijkt met andere reacties die jij weleens in een topic plaatst, vind ik dan dat dit nou niet een topic is waar je helemaal een topic over moet maken. Het is wel sympathiek, daar niet van, maar dan vind ik dit weer een verkeerd (voorbeeld-)topic. Maar zo bekijk ik het & dat is echt niet tegen jou gericht ofzo. Helemaal niet.

    En wat jouw reacties in dat topic betreft, ze zijn wat overdreven maar niet vreselijk of zo.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Oke..

    [ bericht aangepast op 13 nov 2010 - 17:59 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Nou ik vind dat je altijd twee keer moet nadenken voordat je een reactie er neer zet en als je een rot dag hebt dat op iets moet afreageren en niet op iemand.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ach reageer gewoon zoals jij wil. Doe ik ook altijd, mensen hebben het maar te accepteren en anders hebben ze pech (krul)


    -

    Ik vind het goed van je dat je zo'n topic maakt,
    maar..
    Ik vind dat je vaker nogal bot reageerd in topics. Dat zie ik dan staan en dan vraag ik me af waarom dat allemaal zo bot moet. Ik reageer er niet op omdat ik geen zin in discussies heb, maar omdat je nu zo'n topic hebt gemaakt zeg ik het gewoon even. Ik wil je hier helemaal niet mee beledigen of pijn doen.
    Nogmaals; goed van je dat je zo'n topic hebt gemaakt. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Iedereen kan hier wel eens bot overkomen als er iets gebeurd waardoor je, je rot voelt en ja, dan krijg je wel eens een paar users op je dak en gaan ze zeggen "reageer gewoon dan niet". Maar ze doen het zelf ook, misschien wel onbewust.
    En ik kan niet ontkennen dat ik dat niet doe, want ik heb best wel vaak rotte dagen waardoor ik hier wel eens bot kan overkomen en zo...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Giants schreef:
    Oke..


    None but ourselves can free our minds.

    Rosyln schreef:
    Ik vind het goed van je dat je zo'n topic maakt,
    maar..
    Ik vind dat je vaker nogal bot reageerd in topics. Dat zie ik dan staan en dan vraag ik me af waarom dat allemaal zo bot moet. Ik reageer er niet op omdat ik geen zin in discussies heb, maar omdat je nu zo'n topic hebt gemaakt zeg ik het gewoon even. Ik wil je hier helemaal niet mee beledigen of pijn doen.
    Nogmaals; goed van je dat je zo'n topic hebt gemaakt. (:

    Zou je dat wel kunnen doen en ook zeggen waarom dan wand ik heb het vaak zelf niet door en ik wil liever niet dat ik bod overkomt. Ik blijf wel me mening zeggen natuurlijk maar als ik het aardig kan is dat altijd mee genomen. Snap je?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Het is goed dat je zegt dat het voor jou gevoelig ligt, maar wees een klein beetje voorzichtig, please? :s Want op een keer kan er wel eens een grote fight ontstaan vanwege een verkeerd geïnterpreteerde reactie -niet tegen jou bedoelt hoor (:-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Milim schreef:
    Het is goed dat je zegt dat het voor jou gevoelig ligt, maar wees een klein beetje voorzichtig, please? :s Want op een keer kan er wel eens een grote fight ontstaan vanwege een verkeerd geïnterpreteerde reactie -niet tegen jou bedoelt hoor (:-

    Nee dat snap ik,daarom heb ik dit ook geschreven. We moeten gewoon toleranter zijn. Ook als we een reactie zetten in een topic.
    Ik heb het er meteen even bij gezet.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 20:57 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall