• Wilders heeft een rechtszaak, voor 'uiting van haat en discriminatie', of hoe ik het ook maar moet verwoorden. Hoe het ook zij, hij staat terecht. Ik vind hem schuldig. Een boerkaverbod op zich vind ik al discriminatie, en wat 'ie dan ook nog eens er allemaal bij zegt vind ik echt belachelijk.
    Als ze hem nou een mooie, flinke celstraf geven, kan er een non-mensenhatende regering komen. Voila.


    make cake, not war

    NYC schreef:
    (...)
    Ik ook hoor ;p

    Hahaha ik mag het lekker wel. Het lullige: afgelopen verkiezingen waren geloof ik in juni en ik werd in juli 18 :'DD Fail.


    No growth of the heart is ever a waste

    NYC schreef:
    (...)
    Antisemitisme is de haat tegen joden. Dat komt voor in de twee extra standpunten die de nazi's eraan hebben toegevoegd. Dus het heeft er wel degelijk mee te maken. Maar Wilders is geen Faschist want hij haat echt niet alle moslims.

    Alleen het onaangepaste uitschot (:
    En hij vindt de Islam een ideologie.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    NYC schreef:
    (...)
    Antisemitisme is de haat tegen joden. Dat komt voor in de twee extra standpunten die de nazi's eraan hebben toegevoegd. Dus het heeft er wel degelijk mee te maken. Maar Wilders is geen Faschist want hij haat echt niet alle moslims.

    Voor de miljoenste keer ik zeg NIET dat hij het IS,maar dat sommigen ideeën van hem er op lijken. Als in eigenvolk eerst en geen buitenlanders meer in Nederland.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Voor de miljoenste keer ik zeg NIET dat hij het IS,maar dat sommigen ideeën van hem er op lijken. Als in eigenvolk eerst en geen buitenlanders meer in Nederland.

    Geen immigranten meer. De buitenlanders die hier al zijn, mogen blijven he.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trouwens, een boerka verbod vind ik eigenlijk niet eens zo erg (krul)


    -

    Hobbelpaard schreef:
    (...)
    Geen immigranten meer. De buitenlanders die hier al zijn, mogen blijven he.

    Ja dat bedoel ik ook.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ivan schreef:
    (...)
    Hahaha ik mag het lekker wel. Het lullige: afgelopen verkiezingen waren geloof ik in juni en ik werd in juli 18 :'DD Fail.

    Dat is kutt D:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Geert Wilders is gewoon de beste.
    En nee, hij is niet schuldig. Alles wat hij zegt, is binnen de kaders van de Nederlandse Wet. Ik ben dus ook voor de volle 100% overtuigd van een vrijspraak!

    Exercitus schreef:
    (...)
    Voor de miljoenste keer ik zeg NIET dat hij het IS,maar dat sommigen ideeën van hem er op lijken. Als in eigenvolk eerst en geen buitenlanders meer in Nederland.

    Het lijkt er misschien op maar hij is ook geen racist hoor (: Maar dit is ene nutteloze discussie want ik weet dat ik toch gelijk heb en het hier niet ga krijgen. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    PVVop1 schreef:
    Geert Wilders is gewoon de beste.
    En nee, hij is niet schuldig. Alles wat hij zegt, is binnen de kaders van de Nederlandse Wet. Ik ben dus ook voor de volle 100% overtuigd van een vrijspraak!

    Duidelijk te zien aan je naam.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PVVop1 schreef:
    Geert Wilders is gewoon de beste.
    En nee, hij is niet schuldig. Alles wat hij zegt, is binnen de kaders van de Nederlandse Wet. Ik ben dus ook voor de volle 100% overtuigd van een vrijspraak!

    Het klopt wel wta je zegt maar dat Geert Wilders is gewoon de best hoeft er nou weer net niet bij. ;p


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Het lijkt er misschien op maar hij is ook geen racist hoor (: Maar dit is ene nutteloze discussie want ik weet dat ik toch gelijk heb en het hier niet ga krijgen. (:

    Dat zeg ik toch ook niet,ik heb nog nooit gezegd dat hij iets is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    PVVop1 schreef:
    Geert Wilders is gewoon de beste.
    En nee, hij is niet schuldig. Alles wat hij zegt, is binnen de kaders van de Nederlandse Wet. Ik ben dus ook voor de volle 100% overtuigd van een vrijspraak!

    Lol, lijkt op een dubbelaccount van iemand :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Exercitus schreef:
    (...)
    Dat zeg ik toch ook niet,ik heb nog nooit gezegd dat hij iets is.

    Laat maar zei ik toch (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ivan schreef:
    (...)
    Lol, lijkt op een dubbelaccount van iemand :'D

    Dubbelacc. van wie? Ik ben geen dubbelaccount:Y)