• Tegen maandag ( morgen dus ) moet ik Duits leren en schrijven kan ik eigenlijk best wel goed maar mijn uitspraak is verschrikkelijk. Een echte RAMP. Ik heb gisteren een uur zitten oefenen en het klinkt nog slechter. Dit heb ik bijvoorbeeld ook bij Frans : goeie punten maar die uitspraak O.O Mijn Engelse uitspraak is gelukkig goed x'D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Stop je hoofd in een bak met water en je spreekt ineens Duits.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Cornflakes schreef:
    Stop je hoofd in een bak met water en je spreekt ineens Duits.:Y)

    Hahaha x]


    Terug naar de veiligheid!

    Balen! Maar hoe meer je oefent, hoe beter het zal gaan. Hoop ik dan voor je. Geduld. ^^


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ik heb morgen een s.o. duits. ;s.
    gelukkig hoef ik daar niet bij te praten. :Y)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Stop even 2 uur met oefenen, het is duidelijk dat je dan meer gaat stressen en dat is zekers niet goed. Misschien denk je dat je niet goed bent, dat kan natuurlijk ook zo zijn. Begin over 2 uur opnieuw met oefenen en ga nu even iets leuks doen zodat je ff alles vergeet.


    Today will be Girl's Day party with you~

    RINGDINGDONG schreef:
    Stop even 2 uur met oefenen, het is duidelijk dat je dan meer gaat stressen en dat is zekers niet goed. Misschien denk je dat je niet goed bent, dat kan natuurlijk ook zo zijn. Begin over 2 uur opnieuw met oefenen en ga nu even iets leuks doen zodat je ff alles vergeet.


    Dat is een goed idee (krul)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik heb geen moeite ermee.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Bij mij is nergens mijn uitspraak goed, hahah.


    Some people make the world special just by being in it

    Zoek wat video's op youtube op vlak van uitspraak ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Deze is bijvoorbeeld een voor R (; Er bestaan er nog andere van. Moet je maar eens zoeken.

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 12:08 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Deze is bijvoorbeeld een voor R (; Er bestaan er nog andere van. Moet je maar eens zoeken.


    O bedankt ! ;D


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Haha x) bij mij is Frans in het algemeen een probleem x] En bij Duits en Engels heb ik gene probleem --"


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oh kut, daar heb ik morgen ook een overhoring van :') En mijn boek ligt nog op school haha nice.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Oh kut, daar heb ik morgen ook een overhoring van :') En mijn boek ligt nog op school haha nice.


    Dat heb ik bij Wiskunde. Eerste toets en al meteen mijn handboek vergeten x') goed begonnen half gewonnen zeggen ze dan x')


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Panthea schreef:
    (...)

    Dat heb ik bij Wiskunde. Eerste toets en al meteen mijn handboek vergeten x') goed begonnen half gewonnen zeggen ze dan x')

    Haha ook handig! :'D Nou ik gok er gewoon op dat ie niet mij maar een ander overhoord (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.