• Help ik ben m'n kut kwijt.
    hoi, ik ben een onzeker meisje van 10 en ik heb een vriendje van 18. nu willen we binnenkort samen naar bed en ik weet zeker dat ik er klaar voor ben. maar ik ben zo super zenuwachtig voor het moment! ik ben zo bang dat als het dan eindelijk zo ver is, ik me kut niet meer kan vinden!
    hellup!?

    Nou bedenk hier iets wat je graag naar zo'n helpcollum van zo'n tijdschrift zou willen sturen als grap. Ik zou graag het bovenstaande willen sturen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik lig hier nock-out op de grnd van het lachen 8D


    #WWED - What Would Emma Do?

    Die reacties hier zijn écht geniaal - plat -.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik snap dat jullie dit allemaal erg grappig vinden en ik moet toegeven dat sommige dingen dat ook wel zijn. Maar gezien de leeftijd van veel users hier op Quizlet is het toch beter als ik dit topic sluit. Na de eerste paar posts gaat het toch iets te ver naar mijn idee, sorry. Ook aangezien ik hier al verschillende klachten en opmerkingen over heb gehad.

    -slotje-

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 15:58 ]


    Wie du mir, so ich dir.