• oke mijn kamer was een troep en ik moest het op ruimen. nu zit allen in een grote zak en er zitten spullen bij die ik ECHT NODIG heb. ik vin dit dus echt k.u.t. en ik kan mijn moeder maar niet overhalen om MIJN SPULLEN terug te krijgen. ik bedoel het zijn MIJN SPULLEN en daar BLIJVEN mijn ouders gewoon van af! oww en ik krijg ze later terug omdat ik mijn kamer moest stofzuigen en ik ff muziek zat te luisteren en iets 'vergeten'was dicht te doen. dit is echt ROT!! i hate this!!!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Das kut ja. Maar er zijn wel ergere dingen.
    Maar als je ze terugkrijgt, maak er dan niet zo'n probleem van en ga gewoon doen wat je moet doen?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 18:01 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Wat is nou eigenlijk het probleem,je krijgt je spullen toch of begrijp ik het nu verkeert.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk dat je niet de fout bij je ouders moeten zoeken, maar bij jezelf. Het klinkt misschien heel lullig en ik begrijp dat je het rot vindt. Maar doe gewoon wat je gevraagd is en dat voorkomt ook gewoon confrontaties. En houdt je kamer voortaan bij? Dan hoef je ook niet dat 'gezeur' er nog over te krijgen. Dit is niet aanvallend bedoelt, want ik heb zelf die periode ook gehad. ;D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Dus als je je kamer stofzuigt krijg je ze terug? Dan is er toch geen probleem? :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    misschien komt het door dat ik lui bent en saggo de lasten tijd en ik heb gewoon te wijnig tij en geen zin...dus ja het lig een beetje aan mij O.O
    maar hun moeten er niet gelijk en DRAMA van maken. en ik heb mijn kamer stofgezogen en ik krijg ze nog niet terug(huil)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2010 - 18:09 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    cutegirl13 schreef:
    misschien komt het door dat ik lui bent en saggo de lasten tijd en ik heb gewoon te wijnig tij en geen zin...dus ja het lig een beetje aan mij O.O
    maar hun moeten er niet gelijk en DRAMA van maken

    Volgens mij ben jij toch echt degene die de drama veroorzaakt, hoor.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    cutegirl13 schreef:
    misschien komt het door dat ik lui bent en saggo de lasten tijd en ik heb gewoon te wijnig tij en geen zin...dus ja het lig een beetje aan mij O.O
    maar hun moeten er niet gelijk en DRAMA van maken. en ik heb mijn kamer stofgezogen en ik krijg ze nog niet terug(huil)

    Misschien gewoon afwachten?
    Sorry hoor, maar je kunt het veel strenger hebben! Bij mij bijvoorbeeld^^
    Als ze bij mij iets afnemen omdat het ergens lag waar het niet mag liggen, krijg ik het soms pas 2 maanden later terug. Hopelijk duurt het bij jouw niet zo lang natuurlijk :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ja oke misschien toch wel(huil)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor