• hOi.mn vriendin zei dat als je springt je borsten groter worden, is dat zo:$?& Weten jullie waar je borsten groter van worden. aub een antwoord:$

    Volgens mij niet hoor ;x. Borsten zijn toch voornamelijk vet(?), en dat wordt echt niet meer als je gaat staan springen.
    Ik dacht dat alleen borstvergroting, plastische chirurgie dus, je borsten vergrootte, en niet een of ander middeltje.
    En: ze blijven groeien tot je 18de dus no panic als je ze nu te klein vindt XD.


    I am an idiot, I move.

    Ouder worden.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hahaha ik denk niet dat ze daardoor groter worden eigenlijk(?) x


    -

    Haha nee daar worden ze niet groter van x3
    Als je grotere wilt hebben moet je gewoon wachten (:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Nee, ze lijken alleen groter omdat ze zo door de lucht vliegen. Als je wilt dat je borsten groter lijken, koop je toch gewoon een bh met vulling (': ?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    .............

    nee sorry :P Door ouder te worden worden ze groter.


    Some angels have no wings.

    neptietdingen? hahaha!
    nee gewoon wachten tot je ouder bent/word, dan worden ze vanzelf groter.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Koop een push-up bh, dan lijken ze groter.


    it's so empty living behind these castle walls

    Heb geduld, komt vanzelf wel goed (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb Cup D. Maar daar heb je niks aan (cat) Gewoon afwachten, het komt vanzelf. Ik zelf was er vroeg mee.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Haha, push up bh een idee?


    I'd rather go naked than wear fur.

    haha nee ik denk het niet koop een push up bh haha
    alleen eraan denken....."Springende borsten die om de minuut groeien en dan ontploffen maar ja hahahha

    XX


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    nee
    als dat zo was.. waren die van mij niet zo kleinxD
    je moet gewoon ouder worden ze groeien echt nog wel


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ouder worden en groeien.
    Of push-up bh.
    Maar zo geweldig zijn grote borsten nou ook weer niet hoor -,- *heeft ervaring*