• Help ik ben m'n kut kwijt.
    hoi, ik ben een onzeker meisje van 10 en ik heb een vriendje van 18. nu willen we binnenkort samen naar bed en ik weet zeker dat ik er klaar voor ben. maar ik ben zo super zenuwachtig voor het moment! ik ben zo bang dat als het dan eindelijk zo ver is, ik me kut niet meer kan vinden!
    hellup!?

    Nou bedenk hier iets wat je graag naar zo'n helpcollum van zo'n tijdschrift zou willen sturen als grap. Ik zou graag het bovenstaande willen sturen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Whaahah ik lig hier in een deuk x'D

    Mijn moeder is er achter gekomen

    Lieve (tijdschrift) ik heb een heel erg groot probleem,ik ben namelijk gesnapt bij het vrijen met een jongen.Dat is natuurlijk niet zo gek zul je denken maar ik ben gesnapt door mijn moeder,en hoewel dat nog niet het ersgte is ; hij is niet eens mijn vriend.Ik kende hem 3 uur en hij zei dat hij me lekker en geil vondt,en omdat ik zei dat ik nog maagd was wou hij me ontmaagde.Maar ik heb gelogen,want ik ben al 2 jaar geleden ontmaagd.Toen mijn moeder ineens mij kamer opkwam en ons naakt om mijn bed zag schreewde ze de hele boel bij elkaar,ik moest mijn spullen pakken en vertrekken.Omdat ik niet wist waar ik heen moest gaan ben ik naar een vriendin toe gegaan,en je zult het misschien niet geloven maar we hebben gezoend en toen ze met haar hand in mijn broek ging werd ik erg opgewonden.Nu woon ik tijdelijk bij mijn ex(hij heeft mij 2 jaar geleden ontmaagd) en we doen het regelmatig,ik vind het erg fijn als hij in me gaat maar ik voel me ook schuldig.Maar écht mijn fout is het niet.Want ik kan er toch ook niks aan doen dat iedereen met mij wilt vrijen?
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen

    Een 13 jarig meisje zonder onderdak




    Oke deze was niet goed/leuk(cat)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Kikkeli schreef:
    echt heel droog:
    Ik heb een speelgoedauto in mijn kut, help wat moet ik doen!?


    HAHAHAHAHA SEM XDXD. Jij wel weer hoor HAHAHHAHA.

    Reassurance schreef:
    Ben ik zwanger?
    Hallo, ik ben een meisje van 10 jaar. Laatst bleef ik bij mijn beste vriend slapen. Hij sliep in zijn eigen slaapkamer, en ik in de logeerkamer. Kan ik nu toch zwanger zijn?


    Hahahahahaa -out-
    Geniaaal. _O_

    ON: Ik weet er zo geen, ik zal even nadenken. Hahaha (:

    man geniaal!
    ik ga ff nadenken


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    lange lummel...
    ik en mijn vriend waren naar de friettent geweest en hadden nou net íets teveel gehaald en er bleef een lange lummel (een grote frikandel) over. We hebben het nog niet gedaan maar willen binnenkort wel samen naar bed. We zijn samen gaan experimenteren met die lange lummel. allebei een kant. Ik stak de ene kant in mijn kut en hij de andere kant in zijn kontgat. Het was zo lekker dat ik op en neer bewoog maar toen brak hij af. We lopen nu allebei met een halve lange lummel, hij in zijn anus en ik in mijn kut, en krijgen hem er niet uit. Wat nu?


    slecht, i know

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 22:54 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Wat moet ik nu doen?
    Hoi, ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik zag laatst een jongen en die vond ik wel knap, dus knipoogde ik naar hem. Ik ben bang dat ik nu herpes heb gekregen daardoor. Wat moet ik nu doen?
    PS. Wat is herpes?
    xxxxxxxxxxx een wanhopig meisje van 11 jaar.


    Oké, die is lame. Ik weet verder niets. ;o

    Hahaha, die met die kut is goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zit hier spontaan out te gaan! :'D
    Vooral dan met die reactie van Sem, die brak de lijn helemaal! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ecstasy schreef:
    Wat moet ik nu doen?
    Hoi, ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik zag laatst een jongen en die vond ik wel knap, dus knipoogde ik naar hem. Ik ben bang dat ik nu herpes heb gekregen daardoor. Wat moet ik nu doen?
    PS. Wat is herpes?
    xxxxxxxxxxx een wanhopig meisje van 11 jaar.


    Oké, die is lame. Ik weet verder niets. ;o


    omg. -plat-


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ik lig hier egt letterlijk op de grond van het lachen xD

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 22:55 ]

    Reassurance schreef:
    Ben ik zwanger?
    Hallo, ik ben een meisje van 10 jaar. Laatst bleef ik bij mijn beste vriend slapen. Hij sliep in zijn eigen slaapkamer, en ik in de logeerkamer. Kan ik nu toch zwanger zijn?

    - plat -


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik werd laatst gebeld voor Phonesex dat heb ik gedaan maar kan je daardoor ook worden ontmaagd


    its always the same road,it just go's on and on..

    Reassurance schreef:
    Ben ik zwanger?
    Hallo, ik ben een meisje van 10 jaar. Laatst bleef ik bij mijn beste vriend slapen. Hij sliep in zijn eigen slaapkamer, en ik in de logeerkamer. Kan ik nu toch zwanger zijn?
    hahahahahahah -dood-


    it's so empty living behind these castle walls

    Lmao :'D

    Ding tussen mijn dingen
    Hoi, ik heb een noga genante vraag. Er hangt zo'n lang lelijk ding tussen mijn schaamlippen. Het is echt heel erg want hij komt bijna tot mijn knieen. Wat is dit? Is het gevaarlijk? Ik schaam me er heel erg voor.


    -dit wordt volgens mij bijna élke maand gevraagd he in dat blad :3


    it's so empty living behind these castle walls