Whaahah ik lig hier in een deuk x'D
Mijn moeder is er achter gekomen
Lieve (tijdschrift) ik heb een heel erg groot probleem,ik ben namelijk gesnapt bij het vrijen met een jongen.Dat is natuurlijk niet zo gek zul je denken maar ik ben gesnapt door mijn moeder,en hoewel dat nog niet het ersgte is ; hij is niet eens mijn vriend.Ik kende hem 3 uur en hij zei dat hij me lekker en geil vondt,en omdat ik zei dat ik nog maagd was wou hij me ontmaagde.Maar ik heb gelogen,want ik ben al 2 jaar geleden ontmaagd.Toen mijn moeder ineens mij kamer opkwam en ons naakt om mijn bed zag schreewde ze de hele boel bij elkaar,ik moest mijn spullen pakken en vertrekken.Omdat ik niet wist waar ik heen moest gaan ben ik naar een vriendin toe gegaan,en je zult het misschien niet geloven maar we hebben gezoend en toen ze met haar hand in mijn broek ging werd ik erg opgewonden.Nu woon ik tijdelijk bij mijn ex(hij heeft mij 2 jaar geleden ontmaagd) en we doen het regelmatig,ik vind het erg fijn als hij in me gaat maar ik voel me ook schuldig.Maar écht mijn fout is het niet.Want ik kan er toch ook niks aan doen dat iedereen met mij wilt vrijen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Een 13 jarig meisje zonder onderdak
Oke deze was niet goed/leuk(cat)
Listen to your heart and your dreams come true ~