• Mijn vriendje vraagt elke keer of ik hem Q wil laten zien, want ik praat nog weleens over de site en de mensen die ik hier ontmoet heb. Nu wil ie het zien. :| Alleen ik weet niet of ik dat wel moet doen, want dan weet ie wat mijn account is en gaat ie misschien kijken & mijn stories lezen. Dat kan ik niet gebruiken..
    Zou jij in dat geval de site laten zien? :o
    Help?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou het zeker weten niet doen. Maarja, dat ben ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik zou het niet doen als ik jou was.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zou het waarschijnlijk niet doen. Als ik het ga doen: uitgelogd en hij hoeft mijn username eigenlijk niet te weten. Ik wil ook niet dat hij mijn verhalen leest...


    I am an idiot, I move.

    Reassurance schreef:
    Ik zou het zeker weten niet doen. Maarja, dat ben ik.

    Ik zou het niet doen, dat'ie zelf maar opzoekt thuis.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Niet doen. Ik zou zelf doodschamen als mijn vriend ookal heb ik er geen :'D. mijn verhalen zou lezen.

    EA schreef:
    Niet doen. Ik zou zelf doodschamen als mijn vriend ookal heb ik er geen :'D. mijn verhalen zou lezen.

    Hmm ja en al helemaal als je weet hoe de mijne reageert alleen op romantische films. 8D Dan moet ie mijn verhalen al zeker niet lezen 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Inderdaad, hij zou er een verkeerde indruk van kunnen krijgen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    nja mij maak het niet zoveel uit, iedergeval, van mij mag hij, ik schrijf toch niet meer, maar als jij het echt niet fijn vind moet je het niet doen


    Nvt

    Doe het uitgelogd, ja. Dan weet 'ie niet wie jij daar bent en hij kan er moeilijk achterkomen, niet?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Uitgelogd is goed idee!


    -

    Ik zou het niet doen dit vindt ik persoonlijk iets prive's maar ja wie ben ik :p


    its always the same road,it just go's on and on..

    Genius schreef:
    Uitgelogd is goed idee!


    it's so empty living behind these castle walls

    Cornflakes schreef:
    Ik zou het niet doen als ik jou was.

    Reassurance schreef:
    Ik zou het zeker weten niet doen. Maarja, dat ben ik.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California