• ik heb op dinsdag altijd het de eerste 2 uur vrij , maar nu moet ik morgen een toets inhalen maar het eerste uur dus zit ik 1 en een half uur op school te wachten want het so duurt meschien een halfuurtje, maar nu het probleem is dat morgen wiskunde uitvalt en ik de EERSTE 3 UUR vrij heb dus moet ik super lang op school wachten en naar huis gaan is ook geen optie want naar mijn huis is 3 kwartier fietsen dus ik wil gewoon die toets niet inhalen en dan lekker uitslapen.
    wat zal ik doen?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2010 - 16:40 ]


    ailoveejoee.

    Je moet er wel heen gaan, anders krijg je problemen. Kijk of je naar een vriendin kunt, of neem huiswerk/ een boek mee, of ga de stad in of iets dergelijks in je vrije uren (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gewoon inhalen en je huiswerk gaan maken op school.Dat zou ik doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wel gaan. Anders - zo is het bij mij op school - krijg je een 1.1 omdat je je afspraak niet na bent gegaan.
    Netzoals wat Square zegt, gewoon kijken of je met een vriendin meekan, of de stad in kan gaan.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Square schreef:
    Je moet er wel heen gaan, anders krijg je problemen. Kijk of je naar een vriendin kunt, of neem huiswerk/ een boek mee, of ga de stad in of iets dergelijks in je vrije uren (:

    me school ligt tussen de weilanden dus denk dat is geeen goed idee de stad maar toch bedankt en vriendinnen wonen net zo ver weg als ik dus..


    ailoveejoee.

    - Neem muziek mee
    - Vraag ofdat je in het computerlokaal mag.
    - Anders tijdschriften of zo.

    Gewoon iets wat je leuk vind om te doen, en makkelijk mee te nemen is.

    Kus.
    (K)


    <3

    Is er geen stad dichtbij je school?

    Wij gaan dan namelijk altijd de stad in :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Huiswerk maken op school, leren voor een ander proefwerk, beginnen aan een PO. Maar wel gaan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Vragen of het verzet mag worden?


    Let's create the perfect crime, I steal your heart and you steal mine.

    Naar t stad gaan :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij moeten Z-uren maken. Dat zijn zelfstandige werkuren in onze mediatheek. Dat had ik dan gedaan, haha. Daar moeten wij er verplicht 80 uur van maken in het hele jaar 2 per week
    Hoewel het niet leuk is, is het wel handig om huiswerk te maken. Is dat niet een idee? Anders zit je nutteloze dingen te doen in die tijd en heb je 's middags alsnog veel huiswerk.


    To live would be an awfully big adventure