• Hoi,ik zoek een meisje die graag Gustav's vriendin zou willen spelen in Tom's mascotte:)

    Ik ga er niets over zeggen,read first en pb me als je graag mee wilt doen :)

    Hier hebben jullie alvast de dingen die ik moet wetenom iemand te kiezen:

    Wat is je haarkleur?(geverft telt mee als haarkleur,maar dan wil ik ook even je echte haarkleur weten)
    Welke kleur hebben je ogen?
    Hoe lang ben je?
    Wat is je leeftijd?
    Welke huidskleur heb je?(het lijkt me nogal lullig om neer te zetten dat je blank bent en dan ben je donker)
    Heb je piercings/tattoo's?Zoja,waar en wat voorn?
    Kleine details(zoals een bril,beugel,(kleur)lenzen...als je die hebt,graag ook zeggen wat voorn kleur en dat niet neerzetten bij oogkleur)




    xx leintje

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 18:12 ]


    If you believe in yourself anything is possible

    Naam:als dat nodig is Enora Gliusia
    Wat is je haarkleur? Zwart haar,origineel was het lichtbruin
    Welke kleur hebben je ogen? blauw
    Hoe lang ben je? 1.67 cm
    Wat is je leeftijd? 20 jaar,28/03/1991
    Welke huidskleur heb je? Blank,in de zomer krigjt haar huid een licht getinte kleur.
    Heb je piercings/tattoo's? Ze heeft de tekst 'carpe diem' op haar linkerpols laten tatoeëren. Op de rest van haar linkerarm heeft ze dezelfde ster tatoeage als Gustav
    Kleine details: Enora heeft niet echt een bril nodig,maar draagt soms gewoon voor de sier een nerd bril met zwart montuur

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 18:34 ]

    AntiStar schreef:
    Naam:als dat nodig is Enora Gliusia
    Wat is je haarkleur? Zwart haar,origineel was het lichtbruin
    Welke kleur hebben je ogen? blauw
    Hoe lang ben je? 1.67 cm
    Wat is je leeftijd? 20 jaar,28/03/1991
    Welke huidskleur heb je? Blank,in de zomer krigjt haar huid een licht getinte kleur.
    Heb je piercings/tattoo's? Ze heeft de tekst 'carpe diem' op haar linkerpols laten tatoeëren. Op de rest van haar linkerarm heeft ze dezelfde ster tatoeage als Gustav
    Kleine details: Enora heeft niet echt een bril nodig,maar draagt soms gewoon voor de sier een nerd bril met zwart montuur



    Dankje :) Je hoort donderdag van me of je door bent en anders krijg je een lijst met opties voor een bijrol :)

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 22:29 ]


    If you believe in yourself anything is possible

    Naam? Day Green
    Wat is je haarkleur? Momenteel blond maar officieel bruin
    Welke kleur hebben je ogen? Grijs
    Hoe lang ben je? 1.73
    Wat is je leeftijd? 18
    Welke huidskleur heb je? Blank, wordt niet heel snel bruin maar verbrand ook niet snel.
    Heb je piercings/tattoo's? ja een navelpiercing en een tattoo’s op haar bovenbenen



    Kleine details: Day draagt lenzen en ’s avonds een bril. Verder is ze gek op grote opvallende sieraden en oorbellen.


    You don't know what you got until is gone

    Africa schreef:
    Naam? Day Green
    Wat is je haarkleur? Momenteel blond maar officieel bruin
    Welke kleur hebben je ogen? Grijs
    Hoe lang ben je? 1.73
    Wat is je leeftijd? 18
    Welke huidskleur heb je? Blank, wordt niet heel snel bruin maar verbrand ook niet snel.
    Heb je piercings/tattoo's? ja een navelpiercing en een tattoo’s op haar bovenbenen



    Kleine details: Day draagt lenzen en ’s avonds een bril. Verder is ze gek op grote opvallende sieraden en oorbellen.



    haha,oke laat meer je hoeft me geen pb terg te sturen :) je krijgt donderdag te horen of je erin zit,anders krijg je vrijdag een lijstje met bijrolletjes waar je uit mag kiezen


    If you believe in yourself anything is possible