• Voordat ik net weg ging wilde ik een topic maken over dat ik bang was dat ik mijn vrienden kwijt zou raken, maar had ik daar geen tijd voor.
    Nu ben ik weggeweest en nu weet ik dat ik mijn vrienden inderdaat kwijt ben.

    Mensen vinden het blijkbaar gewedlgi leuk om mij te gebruiken.
    ik had een vriend[1] op werk waar ik altijd heel veel lol meehad enzo.. en hij vond een andere vriend[2] van mij leuk die ook bji mij kwam werken.
    Vandaag was het Vriend[2] zijn eerste werkdag en eigenlijk was ik ze aan het koppelen.
    Alleen ik was altijd het duo met Vriend[1] op werk, maar blijkbaar heeft vriend[1] mij nu vervangen voor vriend[2].
    en ergens was ik al bang, dat als hun wat zouden krijgen ik het buitenbeentje zou worden. maar mezelf op de 2de plaats zettend ben ik tog blij voor hun.
    Alleen ik kan dan niet waarderen dat vriend[1] even doodleuk zegt ''Jha maar jij bent nu mijn tweede keuze'' terwijl ik dar neit eens op uit was. ik wil gewoon vrienden zijn en ik vind niet dat je daar eerste of tweede plaats voor te hebben. en als ik dat dan ze is het ''Ja maar ik hou van je maar niet op de manier warop ik van vriend[2] hou'' terwijl ik hem neit eens leuk vind.
    ik vind het gewoon achterlijk, dat het met hem nu alleen maar over vriend[2] gaat, en ik een of ander tussenpersoon ben, die alles aan vriend[1] over vriend[2] moet vertellen en andersom. omdat ze elkaar nog niet zo goed kennen en ik hun allebij wel.
    en nu weten ze van elkaar dat ze elkaar leuk vinden. ben ik voor vriend[1] opeens lucht.
    ik vroeg aan hem of hij de foto van ons samen naar mij wilde sturen zegt hij ''nee, ik wil een foto van mij en vriend[2]'' of ik alweer neit goedgenoeg ben. en dan zeg ik dat. zegt hij ''ja maar ik ben verliefd op hem.'' ja dus. beteekend dat, dat een foto met mij samen niet mee leuk is ofzo ><
    jemig ik ben egt kwaad!
    want ik ging met vriend[2] net uit. -ben vrieg weggegaan omdat ik er totaal geen zin meer in had- en het ging egt alleen maar over vriend[1] en daar werd ik gewoon egt saggerijnig door. en dan gaat vriend[2] zich schuldig voelen en dat wil ik ook niet. want ik gun het hem egt. maar ik voel me gewoon gebruikt door vriend[1] omdat hij met vriend[2] wil omgaan..

    sorry dit moest ik even kwijt., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tja... welcome to the real world.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Vengeance schreef:
    Tja... welcome to the real world.


    tis altijd hetzelfde verhaal. menzen zijn gewoon kut :/


    waarom is het zo godse koud? :(

    Dat is fucked up. Ik bedoel, je kunt ook gewoon vrienden zijn, hoeft niet meteen iemand leuk te vinden of wat dan ook. Dus echt stom dat ze je op zo'n manier gebruiken.


    FML

    Wat een héérlijke vrienden heb je. o__o Dumpen die handel, en wel meteen. En als ze je ooit eens nodig hebben zeg je gewoon luidop 'NEEN' en moeten ze het zelf maar uitzoeken.


    All this dampness is damp.

    Ook kansloos dat ze jou nodig hebben om contact met elkaar te krijgen.(cat) En voel je nergens schuldig over, want jíj wordt onrechtvaardig behandelt!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maunier schreef:
    Ook kansloos dat ze jou nodig hebben om contact met elkaar te krijgen.(cat) En voel je nergens schuldig over, want jíj wordt onrechtvaardig behandelt!

    Inderdaad. Dit is gewoon klote en het zou mij ook aardig raken. Echte vrienden maken geen onderscheid tussen eerste of tweede plaats (ik heb nog nooit van m'n leven in die context gedacht).
    Soms is er iets voor nodig om te laten zien wie je echte vrienden zijn :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt heel erg klote :O Maar ja, mensen zijn nu eenmaal zou hard en denken niet na over andere hun gevoelens. Echt heel oneerlijk! :(
    Ze hebben je echt op een stomme manier gebruikt. Dat zijn gewoon geen echte vrienden.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.