• Ja, serieus.

    Paar dagen geleden kreeg ik op Facebook ineens een vriendschapsverzoek van een zekere Breanda Neary. Aangezien ik enkel mensen accepteer die ik ken in real life of Quizlet, ging ik eerst haar profiel bekijken, want haar naam zei me niets. Blijkt het dus een veertigjarige -ofzo- vrouw te zijn uit Amerika. Met andere woorden, ik zou niet weten wie ze is. Dus toen keek ik even mij gemeenschappelijke vrienden, zag ik Eric daar staan.

    Als je niet weet wie dat is, klik je even hier.

    Ik snap er dus absoluut geen hol van, want wat moet ze nou met mij? Dus ik haar even accepteren en haar een berichtje schrijven met de vraag vanwaar ik haar zou moeten kennen. Kijk ik net of ze al geantwoord heeft, is het berichtje gewoon verwijderd!

    Like, fuck eens op, wat moet ze met mij? Pedofiel. =/

    Raar mens o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Wat een rare vrouw.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Courageous schreef:
    Raar mens o.o


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Weird (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bwaah
    zal ik der slaan ? =]


    We can only learn to love by loving.

    idd (: !! goed dat je er zo mee oplet , ik accepteer op facebook ook alleen maar mensen die ik in het echt ken ...


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Nicol schreef:
    Bwaah
    zal ik der slaan ? =]

    Ja, doe maar. :Y)

    Seel schreef:
    idd (: !! goed dat je er zo mee oplet , ik accepteer op facebook ook alleen maar mensen die ik in het echt ken ...

    Ja, precies. Ik wil niet dat al die vreemden tussen m'n foto's zitten te neuzen. :')