• Jaa, ik heb kleedgeld het is nu iets langer dan een jaar geleden dat ik het kreeg en toen zei ze dat ik schoenen en een winterjas van haar kreeg, maar nu oppeens moet ik dat ook allemaal zelf betalen en het is maar 40 euro in de maand (teminste ik vind dat weinig voor wat ik allemaal ervan moet kopen) en ik heb maar 2 winterbroeken dus daarvan moet ik er ook nog wel een hebben.
    && dan nog zitten zeuren dat ik zoveel krijg en als ik dan vraag het op tenoemen zeggen ze niks meer. (cat)


    ailoveejoee.

    Ik ga gewoon shoppen met mijn moeder, en als ik wat zie hangen wat ik wil dan krijg ik het meestal wel. :Y)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    nouja ik zou zeggen; wees blij dat je kleedgeld krijgt, want niet iedereen krijgt het :)


    I solemny swear i am up to no good

    Ik krijg €50 kleedgeld en ik moet het daar ook allemaal van kopen. Maar ik spaar veel tussendoor.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zoek een baantje.
    Ik hou niet van shoppen, en eens in de zoveel tijd wordt ik gewoon de stad ingesleurd, en ik probeer dan meteen die dag klaar te zijn :3


    SLOAN.

    Ik kreeg eerst 60 en nu 100 euro kleedgeld per maand, omdat zelfs 60 te weinig was voor mij. Dus ik vind 40 sowieso best weinig, kun je niet om verhoging vragen?


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik krijg ook kleedgeld. 50 euro. ik moet het er ook allemaal van kopen maar ik heb niet iedere maand alles nodig dus spaar ik gwn.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ga een baantje zoeken? :'D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ik krijg geen zakgeld maar m'n ouders betalen het meeste als ik iets zie^^.

    Ik krijg geen kleedgeld, de laatste keer dat ik met mijn moeder ben gaan shoppen is al bijna een jaar geleden, en de laatste keer dat ik kleren ben gaan kopen was dat met vrienden, en ik kreeg die dag 100 euro mee.
    Als ik 40 euro kleedgeld zou krijgen per maand, was ik nu al rijk (cat)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    40 euro? daar kan je net een broek van kopen! Tip: laatdit aan je ouders zien. Persoonlijk vind ik 40 euro per maand voor álles veel te weinig. Ik krijg 100 per maand en ik ben zo vaak blut..


    It's time to be happy again.

    Ik zou het echt niet redden met 40 euro. Ik krijg heel vaak een briefje van 20/50 toegeschoven, maar ik draag bijna alleen maar merkkleding dus ik heb geen hele kast vol.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nightingale schreef:
    40 euro? daar kan je net een broek van kopen! Tip: laatdit aan je ouders zien. Persoonlijk vind ik 40 euro per maand voor álles veel te weinig. Ik krijg 100 per maand en ik ben zo vaak blut..

    100 per maand ? Ö
    Hoe duur zijn jullie kleren feitelijk wel niet?!
    Ik geef per jaar gemiddeld hmm...400 euro uit aan kleren? Misschien zelfs nog niet.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Srsly. Ik word echt pissed van mensen die zeuren om 'te weinig' kleedgeld :Y) Ik krijg geeneens kleedgeld :'D Ik moet er gewoon voor werken.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik krijg 50 euro kleedgeld per maand, en dat is ook echt te weinig.
    Ouders geven gewoon te weinig.
    Ik moet er echt alles van kopen, (kaugum, allerlei soorten kleren, cadeautjes, pc-spellen, als m'n fiets naar de maker moet, als mijn pc kapot is, allez...)
    En ik heb maar 1 winterbroek, maar wel veel leggings...
    Zoek een baantje, en als je jarig bent om verhoging vragen, dat ga ik in ieder geval doen. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    100 per maand ? Ö
    Hoe duur zijn jullie kleren feitelijk wel niet?!
    Ik geef per jaar gemiddeld hmm...400 euro uit aan kleren? Misschien zelfs nog niet.


    Ik ben voor een vest al zo'n €80,- kwijt. Maar ik draag (bijna) alleen maar merkkleding, zoals ik al zei. Ik heb eerlijk gezegd liever merken zoals G-star, maar dat is persoonlijk. Ik draag ook wel H&M en zo, maar minder.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'