• ja hoor had ik eindelijk een goed deel voor mijn verhaal namelijk deze--> verliefd op een jongen in coma

    heb ik opeens een blackout!!!
    gister had ik echt een heel deel in mijn hoofd en nu...
    weg alles is weg uit mijn gedachten

    wat kan ik er tegen doen.
    owja... muziek luisteren en al die zooi helpt bij mij niet:S


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Relex en dan stroomt er vanalles in je op. En schrijf alles op! En maak er later een combinatie mee.

    gebruik de shoutbox, miss hebben andere mensen ook nog een tip:Y)


    I lost my dreams when I learnd how to fly!

    Even niet schrijven en over een dag/paar uur gewoon weer beginnen. Het is niet erg om een tijdje niet te schrijven


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hopen dat het terugkomt.
    En het dan héél snel opschrijven.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ehm, ik ga niet zeggen dat je niet moet schrijven als het niet lukt, want al is dat het beste advies; Bij mij werkt dat ook nooit.
    Ik probeer wel minder te schrijven maar blijf mezelf gewoon forceren en zoeken naar dingen tot ik inspiratie heb. Dat schrijf ik dan eerst op een kladje op en werk ik dan uit tot het idee genoeg in mijn hoofd zit om het kladje weg te gooien.
    En wat ook wel eens wil helpen is wat je tot nu toe al geschreven hebt nog eens door te lezen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Wat bij mij wel eens wil helpen is om gewoon iets heel anders te schrijven, gewoon random, dan kijken wat eruit komt, en hoewel dat meestal iets heel anders is dan waar ik mee bezig was, krijg ik dan wel een ideetje. somsdan.


    'Word'.

    Schrijf alles op, wat dan ook. Al is het iets onnuttig, schrijf het op. En probeer er niet achter te zoeken, dat helpt niet.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Haat aan blackouts !

    Dat had ik nou met dinsdag met Frans, niets aan te doen : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Als ik ideeën heb zet ik het altijd in mijn gsm, bij concepten. ^^

    [ bericht aangepast op 25 sep 2010 - 17:03 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    hmm. Weet je echt niets meer? want als je daar dan aan denkt komt het meestal wel terug. Maar als het echt weg is,is het weg.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Relax, gewoon op je bed gaan liggen en fantaseren over hoe je het ziet en dan na een paar minuten schrijven.