• The same here. Ik heb precies hetzelfde. Een andere vriendin zegt dat ik mijn vriendin erop aan moet spreken. Misschien eens doen? Of haar gewoon even laten. Ze realiseerd zich zelf wel dat ze dan fout bezig is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Laat haar gaan. als ze zo doet is ze geen vriend. en anders vragen wat er is.


    We can only learn to love by loving.

    eerst vragen of er iets is, en als ze dan chaggerijnig terug gaat doen is ze misschien toch niet echt een goede vriendin

    Thanks.
    <'3


    Trying to get trough an other day.

    zeker niet.

    Ik besteed veel aandacht aan haar maar dat is blijkbaar niet genoeg. dan weet ik het dus ook niet meer.
    Nouja gelukkig is het vakantie dan rust het wat, hoop dat het na de vakantie wat beter gaat.


    Trying to get trough an other day.

    het wordt hopen dan!
    maar ik zal toch dan ff vragen wat er met haar aan de hand is!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    vraag haar of er iets is,en zeg haar dat je het gevoel hebt dat ze minder bij jou wil zijn,en dat je dat helemaal niet leuk vind,en dat,dat jou droef maakt.


    everybody needs a song.

    Vraag haar misschien eerst even of er iets is. Misschien is er iets ernstigs thuis? Misschien heeft ze wel iemand belangrijks verloren? Ik zou haar eerst vragen of er een reden is. Misschien is het wel tijdelijk. Als ze dan zegt dat het aan jou ligt, moet je haar gewoon laten. Een vrienschap moet van beide kanten komen, en als het alleen van jou kant komt zullen jullie niet ver komen.


    rules don't stop me

    Je moet haar ermee confronteren en zeggen hoe je u voelt en wat je denkt enzu. En als ze dat niet begrijpt moet je haar laten vallen. Als ze een echte vriendin is begrijpt ze u en gaat ze er op letten. En ja,je kunt het best zo snel mogelijk doen. Ik ben mijn beste vriendin kwijtgespeeld door zo iets en nu haten we elkaar mega hard (': Dus ik hoop dat het bij u niet het zelfde gaat gebeuren ^^

    Loop je misschien niet te veel achter haar aan? Dan is het wel logisch dat ze zo doet. Nja net zoals iedereen zegt, vraag het aan haar. Wij kunnen niet voor je vriendin denken ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Vraag of ze ergens mee zit en als ze je geen antwoord kan geven moet je jezelf misschien afvragen of ze wel een goede vriendin is?
    Het kan echter ook zijn dat ze gewoon wat tijd wil voor zichzelf?


    Love is a journey, not a destination

    uhm daar is maar een oplossing voor ga met der praten :)
    suc6 meid:)
    X


    /

    Zelfde hier. Bij mij gaat dit al zo'n ... 5 maand? En hoeveel ik ook bij haar ben, het betert niet. Mss moet je er eens over praten enz. En tegoei vragen wrm ze zo doet ..
    x.


    Don't be a drag, just be a queen.

    Heb ik ook gehad, gewoon laten gaan. Dan merkt ze het van zelf wel. geen aandacht aan besteden. Dat had ik ook gedaan. Toen heeft ze haar excusses aangeboden