• yoyoyo.
    Even leipe reclame voor mijn storie. ;D

    describe:
    Hi, ik ben Ally, 15 jaar. Ik woon in LA. Al mijn vriendinnen zijn gek van Justin Bieber, kan jij dat geloven? Ik écht niet. Ik haat hem eerder, eerlijk gezegd. Op school vind ik het heel aangenaam, ik heb veel vrienden en ben populair, kun je wel zeggen. Alleen gebeurt er niet zoveel, hmmpf.

    Wat Ally nog niet weet is dat Justin bij haar op school komt, hij wilde weer terug naar school. Ally probeert hem belachelijk te maken, zodat ze niet teveel bij hem opvalt. Haar vriendinnen accepteren haar gedrag hierna niet meer. Ally probeert aardig te doen, met heel veel moeite.
    Ryan Butler komt ook bij je op school. Nóg erger, denkt Ally. Justin houd een party, van zijn 16e birthday. Ally ziet er tegenop, maar neemt het fatsoen om toch te gaan. Ze ziet er vooral tegenop omdat het een gala is. Nu moet ze zich wel van haar zachte kant laten zien.
    Gaat ze ervoor? Ryan praat met haar, ze lijkt te veranderen. Ryan gaat Ally helpen. Hierna gaat Ally met justin afspreken, als einde van Ally's 'training' met ryan. Ze twijfelt om te gaan en trekt zich terug. ’s Middags word ze gebeld door Ryan. Er is iets ergs met Justin.. Is dit Ally's schuld?

    Alles ‘lijkt’ goed af te lopen..


    lezen lezen lezen =a?

    link link link =a: http://www.quizlet.nl/stories/29424/famous-at-school/

    [ bericht aangepast op 12 sep 2010 - 1:45 ]


    Smile and live.