• Omdat het vorige topic wel goed beviel, Voilà. En nu invullen (cat)

    Zeven vrouwen, en zeven bekende voetballers. Zullen het liefst 1 jaar in een grote villa verblijven. De voetballers voetballen dus dat jaar niet, ze mogen in de achtertuin, en verder mogen ze niet buiten. Natuurlijk groeien er ruzies, nieuwe liefdes, en raakt er een zwanger. Een drama in een grote voetbal kooi.


    Rollen;
    -vijf vrouwen
    Paintbrush
    OHMYMESSI
    Fabregas
    Synyster
    Bro
    Princeton
    iloveBRITT
    Blaze

    Het zijn iets meer geworden dan vijf, maar dat boeit lekker niet ;p
    Er kunnen geen rollen meer worden ingevuld, Ö

    -zes voetballers naast David Villa en Cesc Fàbregasdie zijn lekker al bezet.

    Let me make this clear; Er zijn dus acht mannen, en zeven vrouwen. Guess what happens. Niet de eerste, maar de beste.

    -Naam;
    -Achternaam;
    -Leeftijd;
    -Uiterlijk;
    -Karakter;
    -Extra;
    -Jouw voetballer;
    -Beloof je bij elk hf een reactie achter te laten (krul)?

    Dikke lebber, Boemseks en Boemseks :9~

    [ bericht aangepast op 19 sep 2010 - 14:35 ]


    You can agree with me or you can be wrong

    Jonge, gaan de mannen vechten om de vrouwen 8D. Moeten het voetballers zijn?


    SLOAN.

    @ Lotte.
    Ja, jij mag Finn. (: Hahah


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Naam; Jelle
    Achternaam; Fernàndez
    Leeftijd; 25
    Uiterlijk; komt
    Karakter; komt
    Extra; komt
    Jouw voetballer; Xabi Alonso
    Beloof je bij elk hf een reactie achter te laten ? Als ik tijd heb, en als ik op de pc zit, want ik kan me niet meer inloggen op mijn iPod.

    Sorry dat er zo veel "komt" staat, maar ik vrees er voor dat mijn mama bijna thuis is..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Mag ik ook een non-voetballer? =D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Buh. Waarom wil iedereen een non-voetballer? (cat)
    Neem een voorbeeld aan Fabregas (krul)


    You can agree with me or you can be wrong

    Buh. Ik ga wel een voetballer stelen :Y) Al heb ik geen zin om het te typen lol.
    Naam: Amelia
    Achternaam: Greenfield
    Uiterlijk: Zwart haar en blauwe ogen.
    Karakter: Aardig, sterk, vriendelijk, beleefd, sociaal, nooit naakt(...)
    Extra: Ze is apart en luistert vreemde muziek, klassieke muziek, zoals Bach en Mozart enzo.
    Jouw voetballer: ehmm... Shimon Moore :Y) doe maar Simon Kjaer


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Naam; Ricky Berber
    Achternaam; Chase
    Leeftijd; tweeëntwintig
    Uiterlijk; Ricky Berber Chase is een mooi meisje om te zien, dat komt omdat haar schoonheid puur natuur is. Ze heeft grote blauwe ogen die met sommige licht inval eruit kunnen zien als groen, haar ogen zijn erg sprekend en daarom erg opvallend in haar gezicht. Ze heeft blonde haren waar ze veel meedoet, bijna elke dag heeft ze er wel iets anders mee en daar staat ze dan ook bekend om. Ricky is erg klein, ze is gestopt met groeien toen ze vijftien was en sindsdien is ze maar 1.65m groot. Ricky heeft een mooie egale huid waar ze geen schoonheidsproducten voor gebruikt, ze maakt zich ook niet zwaar op -alleen op die foto wel omdat ze daar met een fotoshoot mee deed-
    Karakter; Ricky is een lief meisje, ze is erg vrolijk en aardig aangelegd. Ze is erg sociaal en daarom heeft ze veel vrienden, ze laat graag mensen lachen en dat lukt ook altijd met haar lieve en aanstekelijke lach. Ricky is niet erg slim en daarom kan ze erg onnozel en onhandig overkomen, een van de dingen die haar schattig maken. Ricky kan goed omgaan met mensen en ze kan goed met ze praten, niemand kan geheimen voor haar houden omdat ze het er wel uit krijgt gepraat. Ze is erg bijdehand aangelegd en wanneer mensen haar niet geloven kan ze het zo brengen dat het erg geloofwaardig klinkt, ze is ook erg eigenwijs en wil altijd haar zin krijgen. Dat krijgt ze meestal ook omdat als je Ricky boos ziet, je het ook echt voor mekaar hebt. Als blikken dan konden doden was ze een seriemoordenaar geweest en ze heeft alleen maar gemene opmerkingen, maar wanneer je Ricky te vriend houdt is alles oké. Ricky heeft de bijnaam Bullseye, omdat ze een echt baasje is en ze houdt van sex. Ze is echt een sexyanimal en krijgt ook veel jongens mee in bed, ze zegt vaak dat ze nog nooit verliefd is geweest en dat ook nooit gaat worden. Laat daar nou eens verandering in komen wanneer ze in de gouden voetbal kooi zit.
    Extra; Ricky werkte als model, van haar zeventiende tot vorig jaar. Ze was erg goed en werd voor vele tijdschriften gevraagd, maar ze vond het saai worden. Omdat alle modellen haar haatten en ze was volgens iedereen te dik, dat was natuurlijk onzin want Ricky is helemaal niet dik. Verder is Ricky echt een kattenmens, thuis bezit ze zes katten die ze allemaal behandeld als kleine kinderen. Ze neemt haar kat cat-in-boots ook mee naar de gouden voetbal kooi, om er erg trots over te kunnen doen.
    Jouw voetballer; Ricardo Kaka
    Beloof je bij elk hf een reactie achter te laten? Ja, mijn reacties zijn altijd lekker lang en zeker niet 'snel verder' want daar heb ik zelf ook een hekel aan :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Synyster schreef:
    Buh. Ik ga wel een voetballer stelen :Y) Al heb ik geen zin om het te typen lol.
    Naam: Amelia
    Achternaam: Greenfield
    Uiterlijk: Zwart haar en blauwe ogen.
    Karakter: Aardig, sterk, vriendelijk, beleefd, sociaal, nooit naakt(...)
    Extra: Ze is apart en luistert vreemde muziek, klassieke muziek, zoals Bach en Mozart enzo.
    Jouw voetballer: ehmm... Shimon Moore :Y) doe maar Simon Kjaer


    Dankje, je bent goed. Maar hoe oud is ze :Y)?
    <'3


    You can agree with me or you can be wrong

    Naam: Sierra.
    Achternaam; Chorade.
    Uiterlijk; Sierra
    Karakter: Vriendelijk, behulpzaam. Creatief. Soms een beetje ongeduldig. Dol op muziek, is erg muziekaal.
    Extra; Kan goed gitaar spelen, bakt graag koekjes.
    Jouw NIET voetballer ; Cory Monteith (ofzoiets)


    SLOAN.

    Dit doet me denken aan Big Brother.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Springfield schreef:
    Dit doet me denken aan Big Brother.


    Gouden Kooi. Dat is ook zoiets.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Krultang schreef:
    (...)

    Dankje, je bent goed. Maar hoe oud is ze :Y)?
    <'3


    Oh vergeten, ehm maak haar maar 20 ofzo :3


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Bro schreef:
    Naam; Ricky Berber
    Achternaam; Chase
    Leeftijd; tweeëntwintig
    Uiterlijk; Ricky Berber Chase is een mooi meisje om te zien, dat komt omdat haar schoonheid puur natuur is. Ze heeft grote blauwe ogen die met sommige licht inval eruit kunnen zien als groen, haar ogen zijn erg sprekend en daarom erg opvallend in haar gezicht. Ze heeft blonde haren waar ze veel meedoet, bijna elke dag heeft ze er wel iets anders mee en daar staat ze dan ook bekend om. Ricky is erg klein, ze is gestopt met groeien toen ze vijftien was en sindsdien is ze maar 1.65m groot. Ricky heeft een mooie egale huid waar ze geen schoonheidsproducten voor gebruikt, ze maakt zich ook niet zwaar op -alleen op die foto wel omdat ze daar met een fotoshoot mee deed-
    Karakter; Ricky is een lief meisje, ze is erg vrolijk en aardig aangelegd. Ze is erg sociaal en daarom heeft ze veel vrienden, ze laat graag mensen lachen en dat lukt ook altijd met haar lieve en aanstekelijke lach. Ricky is niet erg slim en daarom kan ze erg onnozel en onhandig overkomen, een van de dingen die haar schattig maken. Ricky kan goed omgaan met mensen en ze kan goed met ze praten, niemand kan geheimen voor haar houden omdat ze het er wel uit krijgt gepraat. Ze is erg bijdehand aangelegd en wanneer mensen haar niet geloven kan ze het zo brengen dat het erg geloofwaardig klinkt, ze is ook erg eigenwijs en wil altijd haar zin krijgen. Dat krijgt ze meestal ook omdat als je Ricky boos ziet, je het ook echt voor mekaar hebt. Als blikken dan konden doden was ze een seriemoordenaar geweest en ze heeft alleen maar gemene opmerkingen, maar wanneer je Ricky te vriend houdt is alles oké. Ricky heeft de bijnaam Bullseye, omdat ze een echt baasje is en ze houdt van sex. Ze is echt een sexyanimal en krijgt ook veel jongens mee in bed, ze zegt vaak dat ze nog nooit verliefd is geweest en dat ook nooit gaat worden. Laat daar nou eens verandering in komen wanneer ze in de gouden voetbal kooi zit.
    Extra; Ricky werkte als model, van haar zeventiende tot vorig jaar. Ze was erg goed en werd voor vele tijdschriften gevraagd, maar ze vond het saai worden. Omdat alle modellen haar haatten en ze was volgens iedereen te dik, dat was natuurlijk onzin want Ricky is helemaal niet dik. Verder is Ricky echt een kattenmens, thuis bezit ze zes katten die ze allemaal behandeld als kleine kinderen. Ze neemt haar kat cat-in-boots ook mee naar de gouden voetbal kooi, om er erg trots over te kunnen doen.
    Jouw voetballer; Ricardo Kaka
    Beloof je bij elk hf een reactie achter te laten? Ja, mijn reacties zijn altijd lekker lang en zeker niet 'snel verder' want daar heb ik zelf ook een hekel aan :9~


    Haha jonge. Jouw personage is een dikke slut :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    -Naam; Elena Rosalia
    -Achternaam; Garcia Cruz
    -Leeftijd; 24
    -Uiterlijk; Lang donkerbruin haar, groene ogen, witte tanden, lichtroze, volle lippen, lange benen en een slank postuur. Mooie rondingen en een getinte huidskleur.
    -Karakter; Vriendelijk, maar koppig. Als ze haar zin niet krijgt, kan ze nog wel eens doordraven. Absoluut niet verlegen, maar juist heel spontaan. Heel vrolijk, raakt snel emotioneel. Gevoelig, maar dat laat ze niet merken. Als iemand een gevoelige snaar bij haar aanraakt, kan ze uit haar slof schieten. Ze is behulpzaam en houdt van haar vrienden en familie.
    -Extra; Elena kan als de beste koken en houdt van zingen tijdens het koken.
    -Jouw voetballer; Fernando Torres bitch -kwijl-
    -Beloof je bij elk hf een reactie achter te laten ? BELOOFD! (krul)

    Geef me die rol Marrola (cat)


    you're my favourite part of the day ~

    Arsenal schreef:
    (...)

    Haha jonge. Jouw personage is een dikke slut :'D


    Nooh niet waar hoor _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking